iMarketings.lv uzstāsies Google Retail Academy pasākumā. Jaunākā informācija un aktuālo pētījumu rezultāti.
No 8.09. līdz 22.09. Google rīko webināru sēriju “Restore: Accelerating Retail”, kas veltīta eCommerce tēmai. Dalībniekiem būs iespēja iepazīties ar Google vadošo darbinieku prezentācijām, kā arī iepazīt nozares vadošo ekspertu veiksmes stāstus un pārņemt viņu pieredzi. Prezentāciju laikā dalībnieki tiks iepazīstināti ar jaunāko informāciju Retail nozarē, kā arī ar pētījumu rezultātiem par to, kā cilvēki mūsdienās pieņem lēmumu par pirkumu un kāpēc ir svarīgi uzlabot lietotāju pieredzi iepērkoties gan online, gan offline vidē. Kopumā varēs satikt 14 pieredzējušus lektorus, starp Uzzināt vairāk
iMarketings.lv aicina piedalīties aptaujā “Covid-19 ietekme uz Latvijas uzņēmumu digitālā mārketinga plāniem”
Mēs veicam aptauju ar mērķi noskaidrot Latvijas uzņēmumu biznesa noskaņojumu un plānus, ņemot vērā Covid izraisīto situāciju. Būsim pateicīgi, ja veltīsiet 2 minūtes laika, lai atbildētu uz dažiem jautājumiem. Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un Jūsu atbildes mums sniegs pilnvērtīgāku izpratni par Latvijas uzņēmumu digitālā mārketinga nākotnes plāniem. Aptauja ir anonīma. Dati tiks izmantoti apkopotā veidā. Katram respondentam, norādot e-pastu, būs iespēja saņemt apkopotus aptaujas rezultātus. Jau iepriekš pateicamies par Jūsu veltīto laiku! Piedalīties aptaujā!
Latvijas e-komercijas lietotāju pieredzes Top 3: Meklēšanas funkcionalitāte
Rakstu sērijas par Latvijas e-komercijas vietņu lietošanas pieredzi (UX) radās iespaidojoties no pasaulē atzītā Baymard Institute pētījuma par pasaules lielākajām e-komercijas vietnēm. Mūsu mērķis bija veikt Latvijas mēroga pētījumu, iekļaujot Top 3 lielākos latviešu interneta veikalus (220.lv, 1a.lv un rdveikals.lv), salīdzināt šo vietņu lietotāju pieredzi un norādīt uz galvenajām vadlīnijām e-komercijas vietņu UX. Salīdzinājums ir subjektīvs un nepretendē uz Baymard Institute līmeņa pētījumiem. Pirmais raksts sērijā būs par meklēšanas funkcionalitāti.
[case study] Mājaslapas SEO optimizācijas darbības, lai uzlabotu rezultātu. Users +81%. Revenue +211%
Šajā rakstā tiks sniegta atbilde uz jautājumu, ko bieži dzirdam: “Vai ir nepieciešams veidot atsevišķu mājaslapas sadaļu (landing page) katram atslēgvārdam?”. Atbilde ir jā, ja vien izvēlētajam atslegvārdam ir liels pieprasījumu skaits un tam ir diezgan liela konkurence. Atsevišķas mājaslapas sadaļas izveide konkrētam atslēgvārdam palīdzēs konkurēt ar citām vietnēm, kas tiek attēlotas Top pozīcijās Google organiskajos rezultātos un kam ir izveidota atsevišķa sadaļa mājaslapā konkrētajam atslēgvārdam. Savukārt, atslēgvārdiem, kam ir ļoti zems pieprasījumu skaits, ir jāizvērtē, vai atsevišķas sadaļas veidošana Uzzināt vairāk
[case study] Eksporta tirgus analīze. Praktisks piemērs. SWE, FIN, GER, UK, NL, AT, FR, CH, IT, DK, NOR
Katrā mūsu materiālā vai pasākumā, kuru veltām eksporta veicināšanai, vienmēr fokusējam uzmanību ne tikai uz nepieciešamību efektīvi pārvaldīt digitālā mārketinga kanālus ārējos tirgos un padziļināti analizēt kampaņu rezultātus, bet pirms uzsākt aktivitātes, nodrošināt arī pēc iespējas pilnīgāku eksporta tirgus analīzi. Tieši tirgus analīze ir viena no pirmajām komponentēm eksporta tirgus virzīšanas veiksmes formulā. Tomēr saņemt nepieciešamo informāciju par eksporta tirgu nav nemaz tik viegli. Pēc Google pētījuma rezultātiem 60% uzņēmēju atzīst, ka tirgus informācijas saņemšana (klienti, konkurenti utt.) ir viens Uzzināt vairāk
[Vebināra ieraksts] 10 soļi līdz izciliem rezultātiem e-komercijā
3. jūnijā notika iMarketings.lv vebinārs, kuru organizēja Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kamera. iMarketings.lv vadošais stratēģis Sergejs Volvenkins (PhD) pusotras stundas laikā dalījās ar vairākiem praktiskiem veidiem un paņēmieniem, ar kuru palīdzību var uzlabot rezultātus e-komercijā. Pateicoties tam, ka vebinārs tika ierakstīts, mums ir lieliska iespēja padalīties ar šo vērtīgo materiālu ar Jums. Labprāt palīdzēsim arī Jums sasniegt labākus rezultātus e-komercijā. Piesakieties bezmaksas konsultācijai welcome@imarketings.lv Pasākuma apraksts Tieši šobrīd uzņēmējiem ir pastiprināts fokuss uz e-komerciju. Daudzi uzņēmēji tik tikko sāk tirdzniecību Uzzināt vairāk
10 soļi līdz izciliem rezultātiem e-komercijā
Tieši šobrīd uzņēmējiem ir pastiprināts fokuss uz e-komerciju. Daudzi uzņēmēji sāk tirdzniecību internetā. Ņemot vērā aktualitāti, iMarketings.lv eksperti ir gatavi dalīties ar savu vairāk nekā 100 000 stundu pieredzi digitālo reklāmas kampaņu pārvaldīšanā. Vebināra laikā atklāsim reklāmas veidus un tehnikas, ko paši ikdienā praktizējam, pārvaldot interneta veikalu reklāmas kampaņas. Daļa no materiāla tiks paņemta no iepriekšējā semināra, kas notika LTRK janvārī. Daļa no materiāla būs jauna. Satura līmenis: iesācējs, vidējais līmenis. Seminārs būs vērtīgs interneta veikalu pārstāvjiem. Lūk, dažas tēmas, Uzzināt vairāk
CRO procesa rentabilitāte: kad A/B testēšana ir tā vērta?
Viens no CRO procesa stūrakmeņiem ir A/B testēšana. Jo tikai caur A/B testiem ir iespējams ticami noskaidrot, vai izmaiņas, ko plānojam lapā, mums nesīs apgrozījuma pieaugumu, vai tieši otrādi – samazinās to. Protams, CRO process nav tikai A/B testēšana, un tālāk rakstā mēs minēsim, ka vietnes, kas nevar atļauties veikt A/B testēšanu, tāpat var izmantot CRO procesa priekšrocības.
Un tātad, kad CRO projekts (ietverot A/B testēšanu) ir tā vērts? Vienkāršs kritērijs, lai noteiktu, vai A/B testēšanai ir pietiekami laba atdeve: Jūsu esošais online apgrozījums.
Kā izveidot efektīvu konversijas optimizācijas procesu?
Pieņemsim, ka Jums kā konvertēšanas optimizācijas speciālistam e-komercijas uzņēmumā tikko ir piešķirts jauns uzdevums. Jūsu darbs ir paaugstināt konversijas līmeni un ieņēmumus uz vienu vietnes apmeklētāju par 30%. Kā Jūs to darītu?
Jūsu atbilde pastāstīs visu par Jūsu optimizācijas zināšanām. Ja sāksiet ar taktikas pieminēšanu – “Es padarītu šo pogu lielāku” un “Es mainītu šo un to” – tas nozīmē, ka Jums vēl daudz kas ir jāapgūst. Jo amatieri orientējas uz taktiku, kamēr profesionāļi veido procesu.
10 lielākie konversijas optimizācijas mīti
Reti kurš mārketinga virziens tiek pārprasts vairāk par konversijas optimizāciju. Daži no šiem maldīgajiem priekšstatiem ir nekaitīgi. Tomēr citi var izmaksāt Jums naudu, laiku un nervus.
Tāpēc šajā rakstā es izskaidrošu dažus no bieži sastopamajiem mītiem par konversijas optimizāciju, kas var kaitēt Jūsu e-komercijas vietnei un uzņēmumam.