Media, PR un Web izstrādes aģentūru atbalsta programma “iM Vikipēdija” – pārņem iMarketings.lv pieredzi par Paldies!

Pirmo reizi Latvijā!

iMarketings.lv sadarbībā ar Latvijas Digitālo ekspertu biedrību ievieš aģentūru atbalsta programmu “iM Vikipēdija”, kuras mērķis ir palīdzēt Media, PR un Web izstrādes aģentūrām labāk izprast digitālo kanālu specifiku un kompetentāk komunicēt ar saviem klientiem.
3-4 stundu ilgas apmācības programmas vērtība ir 485 eur + PVN, bet pateicoties tam, ka iMarketings.lv un Latvijas Digitālo ekspertu biedrība vēl aktīvāk sākuši iesaistīties izglītošanas un pieredzes dalīšanas procesā, esam ieviesuši 20 uzņēmumu kvotu, kuri saņems šo atbalstu BEZ MAKSAS.

PIESAKIES ŠEIT 

Kam paredzēta atbalsta programma

Atbalsta programmā var piedalīties sekojoši uzņēmumi:

  • Mājaslapu un/vai aplikāciju izstrādātāju aģentūras;
  • Sabiedrisko attiecību aģentūras;
  • Radošās aģentūras;
  • Mediju aģentūras.

Aģentūrai jābūt vismaz 3 gadi nozarē.
Aģentūrā jāstrādā vismaz 7 darbiniekiem.

Apmācību saturs

Apmācības programma tiek pielāgota katram uzņēmumam individuāli, ņemot vērā jautājumus un vēlmes no aģentūru darbiniekiem. Ja tādu nebūs, tad 3-4 stundu laikā iMarketings.lv vadošie eksperti iepazīstinās aģentūru darbiniekus ar:

  • Google Ads darbības principiem;
  • SEO darbības principiem;
  • Facebook Ads darbības principiem;
  • Google Analytics datu analīzes principiem un rādītājiem.

Daļa no jautājumiem, uz kuriem varēsiet atrast atbildi apmācību laikā:

  1. Ko nekad nevar solīt klientam, uzsākot digitālas kampaņas?
  2. Must have aktivitātes pirms palaist jaunu lapu.
  3. Must have aktivitātes pirms uzsākt reklāmas kampaņu.
  4. Kad labāk izvēlēties Google Search reklāmu, Display un Facebook reklāmu? Un kad viss kopā?
  5. Kāda ir atšķirība starp Google reklāmu un SEO?
  6. Kā strādā Baneru reklāma? Kādas ir iedarbīgas targetinga (auditorijas atlases) iespējas?
  7. Kā panākt, lai mana lapa atrodas pirmajās pozīcijās Google meklētājā?
  8. Cik maksā Facebook vai Google reklāma?
  9. Kāds budžets nepieciešams Google reklāmai? Kā noteikti optimālo budžetu?
  10. Kampaņu analīzes tehnikas atkarībā no klienta tipa (ecommerce, lead generation utt.)
  11. Datu analīze – kādi ir svarīgākie radītāji, kam jāpievērš uzmanība?

Kā pieteikties programmai

Šobrīd piedalīties programmā un saņemt bezmaksas apmācības var 20 uzņēmumi. Atbalsta programma ilgst līdz 2019. gada beigām. Pieteikties var jebkurš no augstāk minētiem uzņēmumiem.
Lai pieteikties programmai,lūdzu aizpildiet pieteikuma anketu (šeit).
Ja pieprasījums pārsniegs pieejamas kvotas, iMarketings.lv patur tiesības vienpusēji izvēlēties uzņēmumus, kas tiks iekļauti programmā.
Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties ar Sandi Krapānu (sandis.krapans@imarketings.lv)

Par iMarketings.lv

iMarketings.lv ir viena no vadošajām digitālā mārketinga aģentūrām Baltijā. Google Exporting Partner. Google Elevator programmas dalībnieks. Virzām mūsu klientu produktus 20+ pasaules valstīs. Uzkrātā kopējā pieredze digitālo kampaņu pārvaldīšanā Latvijā un ārzemēs ir ap 130 000 stundu. iMarketings.lv vadošie eksperti regulāri dalās pieredzē konferencēs un semināros. Palīdzam augt ekomercijas un eksporta uzņēmumiem, pārvaldot Google, Facebook, Display (programmatic) reklāmas kampaņas un nodrošinot SEO aktivitātes. Veicam padziļinātu kampaņas rezultātu analīzi.

Par Latvijas Digitālo ekspertu biedrību

Digitālais mārketings strauji attīstās visā pasaulē. Un uzņēmumi atbilstoši reaģē, atvēlot arvien lielāku budžetu digitālajam mārketingam (virzīšana, analīze, mājaslapa utt.). Tas nozīme, ka speciālistiem, kuri atbild par pieaugošu digitālā mārketinga budžetu savā uzņēmumā, jābūt kompetentiem, jāseko līdzi tendencēm un regulāri jāpaaugstina savas digitālā mārketinga iemaņas.

Latvijas Digitālo ekspertu biedrība ir organizācija, kuras mērķis ir celt profesionāļu, interesentu digitālo mārketinga kompetenci.

Rīkojam dažādas apmācības par Google Ads, Analytics, Facebook reklāmu, SEO, UX, digitālo mārketingu un sociāliem tīkliem.

Latvijas Digitālo ekspertu biedrība organizē arī Digital Networking, kas ir veltīts kādai noteiktai digitālā mārketinga tendencei. Networking galvenā doma ir, sapulcināt nozares speciālistu, dalīties pieredzē, iegūt jaunus kontaktus un zināšanas.


Piesakies programmai šeit

Jautājumu gadījumā sazinies: sandis.krapans@imarketings.lv