Reklāmas efektivitātē Facebookā
Facebook Ads vs. Facebook Sponsored Stories
Veidojot reklāmu Facebookā ar mērķi piesaistīt vairāk fanu Facebook lapai (Facebook Page), tiek piedāvātas papildus reklāmas iespējas. Jūs varat izvēlēties, lai reklāma papildus rādās kā Sponsored Stories. Tādā veidā jūs palielināt reklāmas rādījumu skaitu.
Vēlamies padalīties savā pieredzē un pastāstīt, kā atšķiras šo divu reklāmas veidu efektivitāte. Saņemot statistiku par abiem reklāmas veidiem, to efektivitātē redzam būtisku atšķirību. Sponsored Stories ir vairāk rādījumu un vairāk klikšķu. Bet tā kā mūsu mērķis ir saņemt Page Like, tad redzam, ka standarta reklāmai ir kvalitatīvāki klikšķi. Tā uz standarta reklāmu ir patērēti 2,43 USD un saņemti 11 Page Like, bet uz Sponsored Stories patērēti 7,57 USD un arī saņemti 11 Page Like. Tādējādi redzam, ka jauna fana iegūšanas vērtība būtiski atšķiras. Pirmajā gadījumā saņemto Page Like izmaksa ir 0,22 USD, bet otrajā gadījumā – jau 0,69 USD. 300% starpība ir iespaidīga. Pie kam rezultāti rāda, ka no 14 klikšķiem uz parasto reklāmu ir saņemti 11 Page Like (78,6% efektivitāte) un no 21 klikšķa uz Sponsored Stories arī saņemts 11 Page Like (52,4% efektivitāte). Var secināt, ka no parastās reklāmas mēs saņemam kvalitatīvākus klikšķus.
Es parādu ne pārāk lielu datu apjomu, tāpēc no tā nevar izdarīt nopietnus secinājumus. Bet viela pārdomām ir.
Pastāstiet par savu pieredzi. Kurš reklāmas veids Facebookā jums bijis veiksmīgs un kurš – nē?