S.Volvenkina intervija par digitālā mārketinga iespējām uzņēmējiem
28.03. iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs Sergejs Volvenkins (PhD) piedalījās diskusijā ar Aivaru Mackeviču (travelnews.lv) par digitālā mārketinga iespējām uzņēmējiem esošajā situācijā. Saturiska un ļoti interesanta diskusija. Šīs sarunas papildinājumā ir tapis bloga raksts par trīs aktivitāšu blokiem, kas būtu noderīgi uzņēmējiem (bloga raksts ir šeit). Patīkamu lasīšanu un skatīšanos.
Video saturs
1:37 Cik digitāli attīstīta ir Latvija?
2:44 Ko uzņēmumiem darīt esošajā krīzes situācijā?
6:52 Svarīgākie rādītāji Google Analytics rīkā, kuriem vajadzētu sekot līdzi.
14:51 Kā izmantot esošo krīzes situāciju, lai uzlabotu situāciju pēc tās.
17:56 Kuras parasti ir vājākās vietas mājas lapā? Praktiski piemēri.
20:23 Kā ierobežot reklāmu, lai tā nekļūtu klientam uzbāzīga?
25:31 Cik maksā digitālās komunikācijas audits?
27:33 Vai pietiek tikai ar Google Analytics, lai analizētu mājas lapu?
30:00 Sarunas nobeigums. Sergejs stāsta savu viedokli par esošo krīzi un ceļošanu