Latvijai pērn straujākā izaugsme e-komercijas attīstības rādītājā Baltijā
Latvijas e-komercijas attīstības rādītājs* ir 9%, liecina 15. decembrī publicētie Eiropas Savienības Statistikas biroja Eurostat dati** par uzņēmumu apgrozījuma īpatsvaru internetā 2016. gadā, kuru detalizētāku analīzi veikusi iMarketings.lv digitālā mārketinga aģentūra. Statistika rāda, ka mūsu kaimiņvalstīs tirdzniecība internetā ir attīstītāka – Lietuvā šis rādītājs sastāda 13%, savukārt Igaunijā – 16%. „Dati uzrāda, ka 9% no Latvijas uzņēmumu apgrozījuma tiek saņemts, pārdodot preces/pakalpojumus internetā (gan fiziskām, gan juridiskām personām). Pārējā apgrozījuma daļa (91%) tiek saņemta, realizējot preces/pakalpojumus offline vidē (ne internetā). Uzzināt vairāk
iMarketings.lv apmeklēja “Youtube Insider” konferenci Dublinā (foto + video)
iMarketings speciālists Krišjānis Zalcmanis 3. un 4. oktobrī apmeklēja Google rīkoto konferenci YouTube Insider, kas norisinājās Dublinā. Konferencē tika apskatītas jaunākās tendences un drīzumā pieejamie rīki YouTube reklāmas un YouTube satura griezumā. Tomēr lielākā daļa no šīm prezentētajām inovācijām un iespējām EMEA tirgū būs publiski pieejamas pakāpeniski — 2018. gada laikā. Konference tika sadalīta četrās daļās: 1. Plānošana. Kādi rīki un ieskati jau šobrīd ir pieejami un kādi būs pieejami, lai video plānošana noritētu precīzāk. Tika minēti plānošanas rīki ne Uzzināt vairāk
iMarketings.lv apmeklēja “Marketing Festival” Čehijā (foto+video)
10. novembrī iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs Dr.Sergejs Volvenkins apmeklēja aizraujošo konferenci “Marketing Festival” Čehijā. Tas bija lielisks pasākums, kurā uz skatuves uzstājās tādi pasaules mēroga eksperti kā Rand Fishkin (MOZ), Avinash Kaushik, Bob Hoffman, Kim Goodwin, Oli Gardner (Unbounce) u.c. pic.1 Dr.S. Volvenkins ar R.Fishkin (MOZ) Dažas atziņas no TOP lektoru prezentācijām Rand Fishkin (SEO): Lietotāju iesaistīšanas rādītājiem ir būtiska nozīme. Ir nopietni jāstrādā pie mājaslapas iesaistīšanas rādītāju uzlabošanas. Saturs ir karalis. Jāveido ļoti saistošs saturs, kura mērķis ir atbildēt Uzzināt vairāk
iMarketings.lv apmeklēja OnBrand konferenci Holandē (bildes + video)
12. oktobrī Amsterdamā iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs Dr.Sergejs Volvenkins viesojās aizraujošā konferencē par komunikāciju — saistītu ar zīmola veidošanas jautājumiem. Dienas laikā uzstājās 42 lektori! Ņemot vērā, ka tēmu skaits vienai dienai bija pārāk liels, pasākums notika vienlaicīgi četrās hallēs, un katrs apmeklētājs varēja izvēlēties sev aktuālāko tēmu. Konference bija interesanta, bet jāsaka, ka četras halles bija nepatīkams pārsteigums, jo nevarēja būt vienlaicīgi vairākās vietās, lai gan ļoti gribējās. Radās sajūta, ka daudz kas vērtīgs ir palaists garām. Dažas domas, Uzzināt vairāk
Daži objektīvi argumenti, kāpēc cenu aptaujās nav iespējams izpildīt “zemākās cenas” nosacījumu (Google, Facebook, YouTube reklāmā, kā arī SEO)
Apmēram 4-7 reizes gadā saņemam aicinājumus piedalīties cenu aptaujās par digitālā mārketinga pakalpojumiem. Mūsu gadījumā pieprasījumos visbiežāk runa ir par Google reklāmu (Search, Display), SEO, Facebook un YouTube reklāmām. Lasām nolikumu, un gandrīz katru reizi ir viens un tas pats: nosacījums “zemākā cena” vai arī kāds līdzīgs, gudrāks formulējums, bet doma par zemāko cenu paliek tik un tā. Reizēm, kad ir laiks, mēģinām atbildēt, skaidrot, izglītot. Bet nekas nemainās, un tagad vairs pat uz šādiem pieprasījumiem neatbildam. Tomēr paliek sajūta, Uzzināt vairāk
iMarketings.lv piedalījās Google Partner Awards 2017 pasākumā Dublinā
Pirms dažām nedēļām ziņojām, ka iMarketings.lv ir nominēta balvai — 2017. gada Search Innovation Award. iMarketings.lv bija vienīgie pārstāvji no Baltijas, kam bija gods piedalīties šajā pasākumā. Liels panākums aģentūrai, kurā pirms četriem gadiem strādāja vien daži cilvēki. Search Innovation Awards balvai tika nominētas tikai 43 aģentūras no visa EMEA (Eiropa, Tuvie Austrumi un Āfrika) reģiona. Pasākuma gaitā populāras bija četras atslēgas frāzes sakarā ar digitālā mārketinga attīstību un tendencēm: Artificial intelligence, Machine learning, Digital disruption un Post digital. Pasākums Uzzināt vairāk
YouTube video reklāma: Brand Lift – līdz šim vēl nebijušas efektivitātes vērtēšanas/analīzes iespējas
Latvija ir pirmā no Baltijas valstīm, kur parādījusies iespēja izmantot Brand Lift YouTube video reklāmām. Šis ir lielisks veids reklāmdevējiem, kā padziļināti vērtēt YouTube video reklāmas efektivitāti un veikt kampaņu optimizāciju (uzlabot rezultātus). Kas ir Brand Lift? Brand Lift ir Google risinājums, kas mēra YouTube reklāmas ietekmi uz zīmola uztveri un pircēja uzvedību ceļā uz konversiju. Brand Lift sniedz ieskatus par to, kā reklāma ietekmē svarīgus zīmola rādītājus, piemēram, reklāmas atcerēšanos, zīmola apzināšanos, zīmola piedāvājuma apsvēršanu produkta pirkšanā, pirkuma nolūku Uzzināt vairāk
Notika seminārs: Digitālā mārketinga stratēģija no iMarketings.lv (Bildes + Video)
10. augustā notika iMarketings.lv seminārs par Digitālā Mārketinga stratēģiju, kuru organizēja Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kamera (LTRK). Mums tik tiešam bija liels prieks un pārsteigums, ka digitālā mārketinga stratēģijas jautājumi ir tik aktuāli Latvijas uzņēmēju vidū. Semināru apmeklēja vairāk nekā 100 cilvēki. Pasākuma laikā uzņēmēji tika iepazīstināti ar iMarketings.lv ekspertu pieredzi digitālā mārketinga stratēģijas jautājumos. Uzņēmējiem bija iespējas rast atbildi uz šādiem jautājumiem: 1. Kā aprēķināt optimālos digitālās reklāmas budžetus? 2. Kādos gadījumos izmantot vienu un kādos gadījumos vairākus komunikāciju Uzzināt vairāk
4 praktiskas idejas, kā pilnveidot mājaslapu, lai uzlabotu pārdošanu (CRO)
Katram uzņēmumam, kas savus pārdošanas rādītājus veicina ar interneta palīdzību, būtu regulāri jāstrādā pie mājaslapas pielāgošanas pārdošanai, jo lai arī cik pūles un līdzekļi tiktu ieguldīti mārketinga aktivitātēs, ja pati lapa nav spējīga apmeklētāju pārliecināt iegādāties produktu, tad šīs pūles var būt veltas. Mājaslapas sagatavošanu pārdošanai speciālisti sauc CRO (Conversion Rate Optimisation). Ir ļoti daudz faktoru, kuri ietekmē pārdošanu un ar kuriem jāstrādā, veicot CRO aktivitātes. Katram no faktoriem ir savs nozīmīgums un tā īpatsvars, taču šajā rakstā izskatīsim daļu no Uzzināt vairāk
iMarketings.lv iekļuvis nominantu sarakstā (Shortlist) un pārstāvēs Baltiju Google rīkotā pasaules mēroga sacensībā
Google rīko globālas sacensības jau vairākus gadus pēc kārtas. Bet pirmo reizi nominantu sarakstā ir iekļuvusi aģentūra no Latvijas. Šogad aizraujošā cīņā piedalās vairāk nekā 1200 Google aģentūras no visas pasaules. 10. jūlijā ir noslēdzies pirmais atlases posms, kurā tika paziņoti nominanti jeb aģentūras, kas pretendēs uz galveno balvu. iMarketings.lv ir viena no 43 aģentūrām EMEA reģionā (Europe, the Middle East and Africa), kas ir iekļuvusi nominantu sarakstā. Tik sīvā konkurencē ar labākām Eiropas un pasaules aģentūrām tikt nominantu Uzzināt vairāk