iMarketings.lv piedalījās RIGA COMM izstādē uz digitālā mārketinga skatuves ar divām tēmām: par e-komercijas un eksporta veicināšanu
15. un 16. oktobrī notika kārtējā RIGA COMM izstāde. Neskatoties uz situāciju ar COVID-19, iMarketings.lv nolēma nemainīt tradīcijas, un jau ceturto reizi pēc kārtas piedalījās šajā aizraujošajā pasākumā. Ievērojot visas drošības normas, iMarketings.lv eksperti bija aktīvi gan mūsu ekspozīcijā, gan uz skatuves.
iMarketings.lv vadošais stratēģis Sergejs Volvenkins (PhD) abās izstādes dienās dalījās aģentūras lielajā pieredzē. Pirmajā dienā Sergejs prezentēja praktisko apskatu par tēmu “5 veidi, kā uzlabot e-komercijas rezultātus”. Arī otrās dienas prezentācija bija tikpat saturīga un praktiska – “E-komercija eksporta tirgos: praktiskie soļi, lai digitālais mārketings ir efektīvs”.
Prieks, ka bija tik liela interese par abām tēmām. Pēc RIGA COMM organizatoru datiem pirmajā dienā Sergeja uzstāšanos klausījās 183 cilvēki, otrajā dienā 149.
Šogad izstādē novērojām krietni mazāku apmeklētāju skaitu. Protams, tam iemesls ir COVID-19, un mazāka interese par izstādi bija prognozējama. Cerēsim, ka nākošajā gadā situācija stabilizēsies un izstādes apmeklētāju skaits sasniegs jaunus rekordus!