Notika seminārs “Mājaslapas pielāgošana pārdošanai (CRO) jeb kā palielināt Revenue par vismaz 40%, neieguldot naudu jauna trafika piesaistīšanā”

4. martā notika iMarketings.lv organizētais seminārs “Mājaslapas pielāgošana pārdošanai (CRO) jeb kā palielināt Revenue par vismaz 40%, neieguldot naudu jauna trafika piesaistīšanā”.Mums prieks, ka seminārs par tik svarīgu un aktuālu tēmu izraisīja patiešām lielu interesi.

Pasākumu atklāja Sergejs Volvenkins – iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs – ar īsu un vispārīgu prezentāciju par 2020. gada tendencēm digitālā mārketinga pasaulē.

Dalībnieki tika iepazīstināti ar 9 tendencēm, starp kurām bija dažas, kas tiešā veidā ir saistītas ar pasākuma galveno tēmu. Piemēram, viena no tām ir Satura personalizācija mājaslapā. Satura personalizācijas straujāka attīstība ir iespējama pateicoties tehnoloģiju attīstībai (piem., Machine Learning) un, kā apgalvo vairāki pasaules slaveni eksperti, tieši satura personalizācija mājaslapā ir atslēga augstāko Conversion Rate rādītāju sasniegšanai. Tāpēc uzņēmumiem būtu jārūpējas par šo jautājumu un jāmeklē iespējas, kā pielāgot saturu.

Ja vēlāties uzzināt vairāk par satura pielabošanas iespējām, piesakieties eksperta bezmaksas konsultācijai (welcome@imarketings.lv).

Pasākuma otro daļu mēs pilnībā veltījām CRO/UX jautājumiem. Ar aktualitātēm, iespējām, rīkiem un paņēmieniem klātesošos iepazīstināja Vilnis Dreimanis – iMarketings.lv CRO/UX nodaļas vadītājs.

Konversijas optimizācija (CRO) pasaulē nav jauns termins, to aktīvi jau vairāk nekā desmit gadus pielieto pasaules lielākie e-komercijas uzņēmumi, lai, izmantojot statistikas zinātnē balstītu metodoloģiju, palielinātu to esošo apmeklētāju skaitu, kas kļūst par pircējiem. Konversijas optimizācija ir plašs jēdziens, bet seminārā vairāk runājām tieši par lietotāju pieredzes (UX) aspektiem un to, kā statēģiski vadīt lietotāju pieredzes uzlabošanas darbus, lai tie nestu patiešām lielus konversijas pieaugumus. Stāsts balstījās uz divām rūgtām patiesībām: a) jebkuram e-komercijas risinājumam ir UX caurumi, pa kuriem aiztek uzņēmuma negūtā pelņa, b) tikai datos, nevis viedokļos balstīta UX analīze var sniegt informāciju, kā šos caurumus salabot.

Šajā seminārā lietderīgu informāciju noteikti ieguva gan lielo e-veikalu vadītāji, gan apmeklētāji, kuru ikdienas darbs saistīts ar mazāku e-komercijas risinājumu apkalpošanu. Ja vajadzētu apkopot tēmas saturu trijos teikumos, tad:

  1. Ikvienam e-komercijas risinājumam ir iespējams uzlabot konversijas rādītājus;
  2. Labi vadīta CRO programma ir drošākais ceļš, kā tos uzlabot;
  3. Finansiālā atdeve no CRO programmas var būt ļoti augsta.

Ja Jūs vēlaties uzlabot pārdošanas rādītājus ar CRO/UX palīdzību, piesakieties eksperta bezmaksas konsultācijai (welcome@imarketings.lv).