[pēdējā daļa] 4 iemesli, kāpēc Facebook reklāma nedod vēlamo rezultātu
Raksta turpinājums (pēdējā daļa). Pirmā daļa ir šeit
Tālāk iepazīstināsim jūs ar trešo un ceturto iemeslu, kāpēc Facebook reklāma var nedod vēlamo rezultātu.
3. Visu reklāmas variāciju ielikšana vienā reklāmas kopā
Ja jūs esat izveidojis vairākus reklāmas ziņojumus (Facebook reklāma), bet ielicis vienā reklāmas kopā (ad set), tad tas nebūs efektīvs risinājums. Reklāmu kopa ir viena no Facebook konta struktūras sastāvdaļām, kur Jūs norādāt budžetu, auditoriju un varat likt vairākus reklāmas ziņojumus. Bet ņemiet vērā – Facebook, visdrīzāk, uzsvērs tikai vienu reklāmu katrā kopā. Tādēļ ir svarīgi tās “turēt atdalītas”.
Ja Jūs ievietosiet 20 reklāmas vienā reklāmas kopā, lielākā daļa no tām netiks parādītas pietiekami daudz cilvēkiem, lai uzzinātu, vai tās strādā vai nē. Tādēļ mēģiniet nelikt visas reklāmas variācijas vienā reklāmas kopā. Ja tomēr tas ir izdarīts, tad sekojiet līdzi, vai visas reklāmas saņem nepieciešamo klikšķu skaitu.
Ja kāda nesasniedz vismaz pāris simtus (jāsaņem vismaz 200-300 klikšķi, bet tas ir atkarīgs no situācijas un mērķa), tad, iespējams, tā nav pietiekami pārbaudīta un ir liekama atsevišķā reklāmas kopā.
Lai to paveiktu:
- noklikšķiniet uz tās, lai to paplašinātu;
- noklikšķiniet uz “izveidot līdzīgu reklāmu”;
- mainiet reklāmas kopu uz jaunu reklāmu kopu;
- iesniedziet to.
4. Netiek pārbaudīta dažādu segmentu (lietotāju grupu) efektivitāte
Ir daudz veidu, kā sagriezt sīpolu. Tāpat ir ar reklāmām, proti, ir vairāk nekā viens veids, kā sasniegt savu mērķauditoriju.
Iesācēji mēdz izveidot vienu reklāmu ar visām interešu grupām tajā, un kopumā šāda reklāmas kampaņa var būt veiksmīga. Bet jāatceras, ka vairāki segmenti (šajā piemērā – interešu grupas) var būt neefektīvi un/vai maz efektīvi. Ja Jūs sadalīsiet interešu grupas vairākās reklāmas kopās (ad set), varēsiet atklāt, kura no segmentu kombinācijām nodrošina vislabāko rezultātu, un izmantot šos analīzes datus, lai pilnveidotu turpmāko komunikāciju.
Facebook piedāvā ļoti plašas segmentācijas iespējas. Veiciet savas Facebook lapas sekotāju analīzi, kā arī Google Analytics Audience datu analīzi. Izmantojiet šo informāciju, lai veidotu segmentus.
Tālāk ir parādīta viena no daudzām segmentācijas iespējām, ko piedāvā Facebook.
Tālāk atradīsiet dažus vienkāršu piemērus, kā varat segmentēt lietotājus:
- topošās māmiņas;
- Apple lietotāji;
- jūsu mājaslapas apmeklētāji, kuri ir ieinteresēti kādā no produktiem;
- līdzīgi lietotāji tiem, kuri tikko iegādājās jūsu produktu.
Ja vēlaties paaugstināt Facebook reklāmas efektivitāti, piesakieties uz bezmaksas Facebook reklāmas auditu, rakstot uz e-pastu sv@imarketings.lv