[Vebināra ieraksts] 10 soļi līdz izciliem rezultātiem e-komercijā

3. jūnijā notika iMarketings.lv vebinārs, kuru organizēja Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kamera. iMarketings.lv vadošais stratēģis Sergejs Volvenkins (PhD) pusotras stundas laikā dalījās ar vairākiem praktiskiem veidiem un paņēmieniem, ar kuru palīdzību var uzlabot rezultātus e-komercijā.

Vebrinārs par e-komērciju

Pateicoties tam, ka vebinārs tika ierakstīts, mums ir lieliska iespēja padalīties ar šo vērtīgo materiālu ar Jums.

Labprāt palīdzēsim arī Jums sasniegt labākus rezultātus e-komercijā. Piesakieties bezmaksas konsultācijai welcome@imarketings.lv

Vebinārs par e-komerciju un digitālā mārketinga iespējām, iMarketings.lv

Pasākuma apraksts

Tieši šobrīd uzņēmējiem ir pastiprināts fokuss uz e-komerciju. Daudzi uzņēmēji tik tikko sāk tirdzniecību internetā. Vēl vairāk to dara jau labu laiku un meklē iespējas uzlabot rezultātus. Ņemot vērā aktualitāti, iMarketings.lv eksperti ir gatavi dalīties ar savu vairāk nekā 100 000 stundu pieredzi digitālo reklāmas kampaņu pārvaldīšanā. Semināra laikā atklāsim reklāmas veidus un tehnikas, ko paši ikdienā praktizējam, pārvaldot interneta veikalu reklāmas kampaņas. Daļa no materiāla tiks paņemta no iepriekšējā semināra, kas notika LTRK janvārī. Daļa no materiāla būs jauna.

Satura līmenis: iesācējs, vidējais līmenis.

Lūk, dažas tēmas, par kurām runāsim:

  1. Kāda ir kanālu loma pārdošanas procesā un kā izvēlēties piemērotu kanālu (Facebook, Search, Display, Youtube, Programmatic, Push Notifications utt.)?
  2. Kādu rezultātu sagaidīt no Programmatic reklāmām? Kāpēc šī reklāma izmaksa dārgāk un vai ir vērts pārmaksāt?
  3. Kad un kādos gadījumos sākt izmantot jaudīgus dinamiskā Remārketinga risinājumus (RTB House, Criteo)?
  4. Kādos gadījumos ir efektīvas Google Display Network reklāmas?
  5. TOP5 reklāmas iespējas Facebook tīklā, kas strādā ar pozitīvu atdevi?
  6. Kā pareizi atlasīt mērķauditoriju, kuru vēlaties uzrunāt?
  7. Dažas reklāmas analīzes tehnikas, kas palīdz precīzāk novērtēt atdevi no kanāla;
  8. Rīki, ar kuru palīdzību var noturēt lietotāju mājaslapā.

Atstāsim laiku arī jautājumiem, lai varam izrunāt Jums aktuālās, praktiskās tēmas.

Seminārs būs vērtīgs interneta veikalu pārstāvjiem.

Sergejs Volvenkins (PhD) ir iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs. Sertificēts Google treneris. Vienīgais Latvijā sertificēts Google Ads un Analytics eksperts ar doktora grādu (digitālajā mārketingā). Aktīvi dalās ar savu vairāk nekā 10 gadu darba pieredzi digitālo reklāmas kampaņu vadīšanā un analīzē.

Sergejs Volvenkins ir Latvijas Digitālo ekspertu biedrības dalībnieks.

iMarketings.lv ir viena no vadošajām digitālā mārketinga aģentūrām Baltijā. Google Export partner. Mūsu klientu kopējais apgrozījums no tirdzniecības internetā bijis ap 143 milj. EUR (2019. gads. iMarketings.lv klientu Google Analytics dati). Pārvaldām klientu reklāmas kampaņas 20+ pasaules valstīs. Regulāri veicam zinātniskus pētījumus par digitālo mārketingu sadarbībā ar Latvijas Universitāti. Google vairākkārt ir apbalvojis mūs par teicamiem sasniegumiem.

iMarketings.lv ir “Labākais interneta veikals Latvijā” konkursa organizētājs.