Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

6 padomi efektīvas pieteikuma formas izveidei

Kāds labums no lieliski izstrādāta pārdošanas lapas dizaina un satura, ja vairums potenciālo pircēju pamet Jūsu lapu tieši pirms pieteikšanās formas aizpildīšanas vai tās aizpildīšanas procesā? Šādā situācijā droši, ka katrs mārketinga profesionālis centīsies iespējami optimizēt formas dizainu un saturu, lai iespējami uzlabotu rezultātu. Un ne velti kāds pasaules slavens mārketinga eksperts ir teicis: “informācijas …

Lasīt vairāk

Mazie un vidējie uzņēmumi par vispopulārāko un sociālo mēdiju ar lielāko nākotnes potenciālu nominē LinkedIn

Wall Srtreat Journal šogad veicis aptauju, lai noskaidrotu kādus sociālos mēdijus visbiežāk izvēlas mazie un vidējie uzņēmumi un kuriem tie redz vislielāko nākotnes potenciālu. Kā redzams, LinkedIn ar lielu pārsvaru ieņem vadošās pozīcijas, pie tam uzņēmēji to ir atzīmējuši gan kā visbiežāk izmantoto, gan arī sociālo mēdiju ar vislielāko nākotnes potenciālu. LinkedIn, kā uzņēmumu biežāk …

Lasīt vairāk

Tiek veiktas izmaiņas reklāmas seansu īpatsvara (Impression Share) atspoguļošanā

7. novembrī Google paziņoja par vairākiem uzlabojumiem un izmaiņām, ko šajā rakstā arī vēlāmies pastāstīt jums. Izmaiņas skar AdWords reklāmas rādīšanas (seansu) īpatsvara (IS, Impression Share) atskaites. Kā min Google Inc., 4. februārī tiek turpināts no atskaitēm izņemt veco IS rādītāju kolonnu. Visas saglabātās atskaites, kas iekļauj veco IS kolonnu, ir nepieciešams atjaunot, tajās vecās …

Lasīt vairāk

Kas Jūsu uzņēmumam jāzin par Facebook EdgeRank (turpinājums)

1. daļa ir šeit Sociālo mēdiju optimizācija ir jaunais SEO Iesaistīšanās ir būtisks nosacījums cilvēku skaita palielināšanai, kas var iepazīties ar Jūsu veidotu saturu. Nereti uzņēmēji jauc Facebook ar mēdiju izmantošanu tradicionālā izpratnē – maksu par ziņojuma nodošanu mēdija lietotājiem. Facebook ir sociālais mēdijs, kas palīdz cilvēkiem sazināties, dalīties ar informāciju un atklāt ko jaunu. …

Lasīt vairāk

Kas Jūsu uzņēmumam jāzin par Facebook EdgeRank (1.daļa)

Facebook nesen ir nācis klajā ar jaunumu – iespēju uzņēmumiem plašāk popularizēt savu jaunizveidoto saturu un informācijas atjauninājumus par maksu. Pie tam pakalpojuma cena ir atkarīga no tā, cik daudz fanu ir Jūsu interneta resursam. Šī jaunā pieeja tiek nodrošināta saskaņā ar izmaiņām Facebook EdgeRank algoritmā, kas automātiski filtrē ziņojumus Jūsu ziņojumu lentā, daļu no …

Lasīt vairāk

Jauna kolonna atskaitē ievērojami atvieglo darbu ar atslēgvārdiem

Google AdWords nesen nāca klajā ar kolonnu „Atslēgvārds” atskaitē „Meklēšanas pieprasījumi” (Search term report). Tagad jūs varat precīzi noteikt kuri atslēgvārdi atbilst kuriem meklēšanas pieprasījumiem. Pateicoties šai informācijai, jūs varēsiet ātri un viegli pieņemt pamatotus lēmumus par atslēgvārdu izvēli un atbilstošākās likmes noteikšanu. Vienā, ērti pārskatāmā tabulā varēsiet redzēt, kurš atslēgvārds atbilst kuriem meklēšanas pieprasījumiem …

Lasīt vairāk

Google Analytics. Jauns instruments reklāmas izdevumu analīzei (Cost Analysis)

Nesen Google Analytics iedarbinājis jaunu instrumentu, kas ļauj analizēt online reklāmas izdevumus – Cost Analysis. Tādā veidā mājas lapu īpašnieki varēs salīdzināt dažādu online komunikāciju kanālu darbības efektivitāti, ieskaitot PPC reklāmu, partneru mājas lapas, e-pasta mārketingu, sociālos tīklus un organiskas meklēšanas rezultātus. Pateicoties jaunajam instrumentam, lietotāji varēs pieņemt pamatotākus lēmumus par investīciju sadalījumu starp dažādiem …

Lasīt vairāk

Reklāmas efektivitātē Facebookā

Facebook Ads vs. Facebook Sponsored Stories Veidojot reklāmu Facebookā ar mērķi piesaistīt vairāk fanu Facebook lapai (Facebook Page), tiek piedāvātas papildus reklāmas iespējas. Jūs varat izvēlēties, lai reklāma papildus rādās kā Sponsored Stories. Tādā veidā jūs palielināt reklāmas rādījumu skaitu. Vēlamies padalīties savā pieredzē un pastāstīt, kā atšķiras šo divu reklāmas veidu efektivitāte. Saņemot statistiku …

Lasīt vairāk

Real- Time datu, īsinājumuikonu pārskati & MCF API

Šī mēneša Google analīzes sniedz iespēju vieglāk un ērtāk mācīties par dažādām kampaņām, kad tās tiek palaistas darbībā, piekļūt galvenajiem pārskatiem un iekļaut pārveidotus konkrētus datus savās aplikācijās. Sadaliet segmentos Real- Time datus, lai izzinātu par dažādām kampaņām, kad tās tiek palaistas darbībā

Lasīt vairāk

E-mail mārketings. Kādus vārdus labāk nelikt e-pasta vēstules „Tēmā” (turpinājums)

Tāpat D.Zarella atklāj (pamatojoties uz vairāk nekā viena miljona e-pasta vēstuļu sūtījumu rezultātiem) ar kādu knifu un viltību palīdzību iespējams kāpināt cilvēku skaitu, kuri atver saņemtās vēstules. 1. Biežāk atver vēstules, kuru „Tēmā” (Subject) iekļauta zīme & (atver 9% vēstuļu saņēmēju; turpretī sūtījumus, kur nav zīmes &, atver 7%); 2. Vēstules, kuru „Tēmā” iekļauts jautājums, …

Lasīt vairāk