Top 16 AdWords rādītāji e-grāmata

Reklāmas efektivitātē Facebookā

Facebook Ads vs. Facebook Sponsored Stories Veidojot reklāmu Facebookā ar mērķi piesaistīt vairāk fanu Facebook lapai (Facebook Page), tiek piedāvātas papildus reklāmas iespējas. Jūs varat izvēlēties, lai reklāma papildus rādās kā Sponsored Stories. Tādā veidā jūs palielināt reklāmas rādījumu skaitu. Vēlamies padalīties savā pieredzē un pastāstīt, kā atšķiras šo divu reklāmas veidu efektivitāte. Saņemot statistiku …

Lasīt vairāk

Real- Time datu, īsinājumuikonu pārskati & MCF API

Šī mēneša Google analīzes sniedz iespēju vieglāk un ērtāk mācīties par dažādām kampaņām, kad tās tiek palaistas darbībā, piekļūt galvenajiem pārskatiem un iekļaut pārveidotus konkrētus datus savās aplikācijās. Sadaliet segmentos Real- Time datus, lai izzinātu par dažādām kampaņām, kad tās tiek palaistas darbībā

Lasīt vairāk

E-mail mārketings. Kādus vārdus labāk nelikt e-pasta vēstules „Tēmā” (turpinājums)

Tāpat D.Zarella atklāj (pamatojoties uz vairāk nekā viena miljona e-pasta vēstuļu sūtījumu rezultātiem) ar kādu knifu un viltību palīdzību iespējams kāpināt cilvēku skaitu, kuri atver saņemtās vēstules. 1. Biežāk atver vēstules, kuru „Tēmā” (Subject) iekļauta zīme & (atver 9% vēstuļu saņēmēju; turpretī sūtījumus, kur nav zīmes &, atver 7%); 2. Vēstules, kuru „Tēmā” iekļauts jautājums, …

Lasīt vairāk

E-mail mārketings. Kādus vārdus labāk nelikt e-pasta vēstules „Tēmā” (1. daļa)

Nesen apmeklēju vienu no Amerikas vadošo speciālistu semināriem (interneta vides semināru) par e-mail mārketingu, uz kuru bija „ieradušies” 12 000 interesentu. Pasākumā bija daudz noderīgas un praktiskas informācijas, kurā Dens Zarella dalījās ar saviem klausītājiem. Liela pasākuma daļa bija veltīta D.Zarellas pēdējiem pētījumiem. Šinī nolūkā vēlos dalīties ar atsevišķiem datiem, kuri man likās vairāk saistoši.

Lasīt vairāk

5 soļi līdz veiksmīgai reklāmai ar Google AdWords (turpinājums)

3. Veidojiet uzmanību piesaistošu reklāmu Laba reklāma „runā” ar pircēju vienā valodā. Piedāvājiet klientam tieši to, ko viņš meklē. Centieties būt konkrēts. Ja jūs zināt, ka jūsu potenciālie klienti meklē „Bikses korpulentiem cilvēkiem”, tad ielieciet šo frāzi virsrakstā. Izmantojiet tekstā frāzes, kas stimulē veikt darbību. Piemēram, „Bezmaksas Piegāde”. Tādā veidā jūs ieinteresēsiet potenciālo klientu un …

Lasīt vairāk

5 soļi līdz veiksmīgai reklāmai ar Google AdWords (1. daļa)

Google ir populārākā meklēšanas sistēma Latvijā (tirgus daļa sastāda 99%). Katru dienu cilvēki meklē Google meklētājā visdažādāko informāciju: par produktiem, pakalpojumiem, atbildes uz jautājumiem, klientu atsauksmes utt. Vai starp šiem cilvēkiem ir jūsu potenciālie klienti? Viens no veidiem, kā viņiem pastāstīt par jūsu produktu un stimulēt apmeklēt mājas lapu – tas ir Google AdWords. PPC …

Lasīt vairāk