Blogs

Pieaug mobilā interneta lietotāju skaits visās vecuma grupās

Šī gada 3. decembrī notika travelnews.lv organizētais seminārs par mobilā interneta attīstības tendencēm Latvijā – “Bez mobilās versijas uzņēmums pazūd no ekrāna”. Seminārā uzstājās iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs Dr.Sergejs Volvenkins, kā arī Aivars Mackevičs (travelnews.lv), Artūrs Mednis (Inspired Digital) un Markus Rožkalns (Graftik). Sergejs klātesošos iepazīstināja ar tēmu “Google Analytics dati Jūsu biznesam”, bet faktiski bez Google Analytics tika apskatīti arī citi avoti (CSP, Google Consumer Barometer utt.). Prezentācijas sākumā Sergejs sniedza ieskatu tajā, kas noticis ar mobilā interneta izmantošanu Uzzināt vairāk

Aprēķināti rādītāji jūsu Google Analytics kontā (Calculated metrics in Analytics)

Google Analytics piedāvā daudz vērtīgu datu, bet bieži vien reklāmas kampaņu dziļākai analīzei ir nepieciešams eksportēt datus (piem., Excel vai Google Docs), lai veiktu papildus aprēķinus. Tas prasa laiku. Pavisam nesen Google iepriecināja mūs ar jaunu funkciju, kas ļauj veikt aprēķinus jūsu Google Analytics kontā un uzreiz saņemt nepieciešamo informāciju. Viens no vienkāršākajiem piemēriem ir ROI vai ROAS aprēķins. Lai saņemtu ticamu informāciju par kampaņu ROI vai ROAS, jums nepieciešams aprēķināt šo rādītāju no pirkuma maržas, nevis no visas pirkuma Uzzināt vairāk

Aizvadīts iMarketings seminārs par Google Analytics, Remarketing un Facebook

Augustā beigās tika aizvadīts kārtējais iMarketings seminārs, kurā tika apskatītas Google Analytics, Remarketing un Facebook tēmas. Kā jau jebkurā mūsu seminārā arī šajā dalījāmies ar daudz praktiskajiem piemēriem  un saturs bija vērsts uz to, lai uzņēmēji un speciālisti varētu pilnveidot savas praktiskās zināšanas. Pasākuma laikā pieredzē dalījās Dr. Sergejs Volvenkins, iMarketings digitālās nodaļas vadītājs, un Vladislavs Celitāns, iMarketings Google Analytics eksperts. Sesijā par reklāmas efektivitātes analīzi (Google Analytics) no praktiskās puses tika izskatīti Google Analytics pielāgošanas jautājumi, kā arī tika Uzzināt vairāk

Google reklāma: sarakstus Remārketingam meklētājā (Search Remarketing) var veidot Google Analytics kontā.

Pavisam nesen Google nācis klajā ar ļoti patīkamu papildinājumu Google Analytics rīkam. Tagad ir iespēja veidot remārketinga sarakstus Google meklētājam, neizejot no Jūsu Analytics konta un neveicot izmaiņas sekošanas koda implementācijā. Remārketinga saraksti meklēšanas reklāmām (Remarketing Lists for Search Ads jeb RLSA) ļauj Jums pielāgot savus sludinājumus, balstoties uz Jūsu mājaslapas apmeklētāju darbībām pagātnē. Tagad, veidojot sarakstus Google meklētājam, ir iespēja izmantot vairāk par 200  Analytics dimensijām un metrikām, kas ļauj tārgetēt Jūsu mērķauditoriju tikpat precīzi, kā tas līdz šim Uzzināt vairāk

Vai vēlāties uzlabot digitālo kanālu pārvaldīšanas rezultātu?

Aicinām uz interesantu un produktīvu sarunu ar mūsu ekspertiem pie kafijas tasītes. Ļaujiet mūsu veiksmīgajai vairāku gadu pieredzei strādāt Jūsu labā. Mēs izdarīsim visu sarežģīto analītisko darbu, lai tikšanās laikā iedotu Jums 3 svaigas idejas, kā varat uzlabot rezultātu kādā no digitālajiem kanāliem: Google reklāma; mājas lapas SEO optimizācija; Facebook reklāma; Facebook lapas vadīšana; Google Analytics; mājas lapas pielāgošana pārdošanai . Uz bezmaksas konsultāciju var pretendēt tikai 10 uzņēmumi. Lai saņemtu 3 vērtīgas idejas, kā varat uzlabot rezultātu kādā no Uzzināt vairāk

TQS: iepazīstinām ar iMarketings kvalitātes vadības sistēmu

Klientu apmierinātība ar darba rezultātiem ir iMarketings ekspertu viens no galvenajiem darbības mērķiem. Lai nepārtraukti uzturētu pakalpojuma augstu kvalitātes līmeni, esam izstrādājuši un ieviesuši kvalitātes vadības sistēmu, kas palīdz iMarketings ekspertiem vienmēr koncentrēties tieši uz tiem mērķiem/uzdevumiem, kas ir svarīgi mūsu klientiem. iMarketings kvalitātes vadības sistēma iekļauj trīs bāzes vērtības: 1. klientu aptaujas; 2. sasniegti mērķi (KPI); 3. komunikācija ar klientu. 1. Klientu aptaujas Klientu apmierinātības līmenis – mūsu svarīgākā vērtība. Mēs regulāri veicam klientu aptaujas (vismaz reiz ceturksnī). Atbildes Uzzināt vairāk

3 paņēmieni, kā samazināt Facebook reklāmas cenu par klikšķi (CPC), nezaudējot efektivitāti

Jautājums par to, kā samazināt Facebook reklāmas budžetu, nezaudējot reklāmas efektivitāti, ir aktuāls daudziem uzņēmumam un interneta mārketinga ekspertam, kas aktīvi reklamējas Facebook. Savas darbības laikā esam veidojuši, pārvaldījuši un analizējuši simtiem Facebook reklāmas kampaņu, un, nu, esam gatavi dalīties ar atklājumiem no savas pieredzes. 1. Izanalizējot, kurā dienas laikā reklāma strādā visefektīvāk. Rādot reklāmu tikai konkrētā laika periodā, kad Jūsu mērķauditorija ir visaktīvākā, Jūs lieki netērēsiet līdzekļus, rādot reklāmu citos laikos. Facebook Adverts Manager sadaļā Audience Insights ->Everyone on Uzzināt vairāk

Google reklāma: mērķauditorijas atlases jaunās iespējas. Izvēlieties precīzāk, kam rādīt reklāmu

Reklāma Google meklētājā ļauj sasniegt tieši tos cilvēkus, kas atrodas aktīvā pirkšanas posmā un meklē Jūsu produktu. Bet cilvēki nonāk pie pirkuma atšķirīgos veidos. Kā uzrunāt tos potenciālos klientus, kas ir ieinteresēti Jūsu produktā, bet nav izmantojuši Google meklētāju (vai arī izmantojuši, bet Jūsu reklāma tajā brīdī netika rādīta vai pamanīta)? Google arī šeit piedāvā risinājumu, kā sasniegt un uzrunāt Jūsu potenciālus klientus – baneri jeb reklāmkarogi Google Display tīklā (Google Display Network jeb GDN). Līdz šim brīdim segmentācijas iespējas Uzzināt vairāk

iMarketings pētījums: augošie uzņēmumi pievērš lielāku uzmanību reklāmas analīzes un mājas lapas darbības efektivitātes jautājumiem

9. jūlijā „Swedbank” centrālajā ēkā notika pētījuma par interneta mārketingu “iM Digital Trends” rezultātu prezentācija. Pētījumu veikusi interneta mārketinga aģentūra iMarketings.lv kopā ar Latvijas Universitāti, „Swedbank” un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru. Viens no pētījuma mērķiem bija noskaidrot, kā interneta mārketingu izmanto augošie uzņēmumi (trīs gadus pēc kārtas augošs apgrozījums) salīdzinājumā ar tiem uzņēmumiem, kas ir neaugošie (trīs gadus pēc kārtas dilstošs apgrozījums). Pēc autoru domām, šie dati ļaus pārņemt veiksmīgu pieredzi, un Latvijas uzņēmumi varētu aktīvāk attīstīties, kļūt konkurētspējīgāki. Uzzināt vairāk

TOP3 vienkārši paņēmieni, kas ļaus samazināt Google reklāmas budžetu, nezaudējot efektivitāti

Interneta mārketinga eksperti, kas strādā ar Google reklāmām, ikdienā saskaras ar visdažādāko uzdevumu risināšanu. Viens no aktuāliem un svarīgiem uzdevumiem ir Google reklāmas darbības efektivitātes paaugstināšana. Atkarībā no situācijas atdeves paaugstināšana ne vienmēr nozīmē pirkumu/pasūtījumu masas palielināšanu. Nereti šo uzdevumu var noformulēt ar sekojošu jautājumu “Kā es varu samazināt Google reklāmas budžetu par 20%, saglabājot esošos efektivitātes rādītājus?”. Šajā rakstā padalīsimies ar dažām vienkāršām idejām, kā var sasniegt šo mērķi. 1. Izanalizējiet, cik efektīvi strādā reklāma stundu griezumā Šos datus Uzzināt vairāk

1 2 14 15 16 17 18 22 23