Blogs

AdWords jaunums: Google piedāvā mērķauditorijas segmentēšanas iespēju pēc pilsētām (geo targeting) Latvijā, Lietuvā un Igaunijā

Ilgi gaidīta segmentēšanas iespēja pēc pilsētām tagad ir pieejama arī Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Šī opcija jau sen bija pieejama lielākajās valstīs. Un beidzot tā ir arī Baltijā. Daudziem uzņēmējiem tas nozīme iespēju precīzāk atlasīt viņu mērķauditoriju, realizējot reklāmas kampaņas Google meklētājā. Proti, SPA salons, kas atrodas Rīgā, var izvēlēties rādīt reklāmu tikai lietotājiem šajā pilsētā. Tas ļaus paaugstināt reklāmas efektivitāti, nerādot to neatbilstošai auditorijai (lieku klikšķu un impresiju būs mazāk).

TOP 8 ieteikumi Facebook Organic Reach palielināšanai

2014. gada beigās Facebook ieviesa jaunu algoritmu, kas nozīmē, kad tagad lapas sasniedz krietni mazāku daļu no to sekotājiem. Pirms dažām dienām Facebook ir izziņojis, ka drīz Timeline būs vēl mazāk lapu publikāciju un vairāk jaunumu no draugiem. Facebook lapu administratoriem ir jāmeklē atbilde uz jautājumu, – vai tiešām tagad ir jāmaksā par katru publikāciju, lai tā nokļūtu jau pie esošiem sekotājiem? Vienkāršas atbildes uz šo jautājumu nav. Tas ir atkarīgs no individuālās pieejas un Facebook lapai uzstādītājiem mērķiem. Taču Uzzināt vairāk

[iMarketings seminārs] Digitālais maratons: Google reklāma, mājas lapas SEO optimizācija, Google Analytics, Facebook, Remarketing, Gmail Sponsored Promotions

5. martā iMarketings vadošie eksperti dalījās savā pieredzē un iepazīstināja Amadeus klientus ar digitālo komunikācijas kanālu iespējām un izmantošanas īpatnībām. Semināra apmeklējumam bija ierobežots vietu skaits, un tā mērķis bija sniegt praktiskas pamatzināšanas par online mārketingu. Vienas dienas garumā dalībnieki tika iepazīstināti ar 5 digitālo kanālu darbības principiem un iespējām: Google reklāma (Search), mājas lapas SEO optimizācija, Facebook, Remarketing, Gmail Sponsored Promotions. Atsevišķi tika izklāstīta informācija par reklāmas analīzes iespējām ar Google Analytics palīdzību.     Semināru vadīja divi iMarketings Uzzināt vairāk

Pieejama Google AdWords aplikācija

4.martā Google ir laidis klajā AdWords aplikāciju, kas ļaus ātri un ērti pārvaldīt Google reklāmas kampaņas mobilajos tālruņostajos brīžos, kad dators nav pa rokai.     Mūsdienu pasaulē, kad arvien vairāk cilvēku izmanto viedtālruņus, šis jauninājums ir tieši laikā. Google AdWords aplikācija nodrošinās iespēju sekot līdzi un pārvaldīt reklāmas kampaņas tajos mirkļos, kad atrodaties ceļā un dators Jums nav pieejams.     Google AdWords aplikācija ļaus Jums: Pārskatīt reklāmas kampaņu statistiku; Pārvaldīt likmes un budžetus; Saņemt paziņojumus reālā laika režīmā; Uzzināt vairāk

[SEO ziņas] Google algoritms iekļaus mājas lapas mobilās versijas esamību pozīciju noteikšanai

Pēdējā konferencē “E-KOMERCIJA 15” iMarketings SEO nodaļas vadītājs Mārtiņš Lasmanis stāstīja par gaidāmajām nākotnes SEO tendencēm, īpaši uzsverot mobilo ierīču ietekmi mūsdienu digitālajā vidē. Pavisam nesen Google oficiāli ir paziņojis, ka savā algoritmā ieviesīs faktorus, kas ir saistīti ar mājas lapas mobilās versijas esamību. Pārliecināšanās, vai jūsu mājas lapa ir draudzīga mobilajiem tālruņiem un planšetēm, šobrīd ir svarīgāka nekā jebkad iepriekš.

[iMarketings dalās pieredzē konferencē] SEO tendences 2015

13. februārī notika seminārs “E-komercija 2015”, kuru apmeklēja vairāk nekā 500 dalībnieku. Šajā pasākumā piedalījās arī iMarketings SEO nodaļas vadītājs Mārtiņš Lasmanis, kas klātesošos iepazīstināja gan ar SEO tendencēm, gan ar faktoriem, kas jāņem vērā, lai panāktu labus rezultātus organiskajos meklēšanas rezultātos. Uzstāšanās nobeigumā Mārtiņš prezentēja jaunākos Google algoritma atjauninājumus, kā arī atklāja to ietekmi uz pozīciju dinamiku organiskajos meklēšanas rezultātos.

Mājas lapas ielādes ātruma ietekme uz SEO un Google reklāmām (AdWords): praktisks piemērs

Viens no faktoriem, kas ietekmē pozīciju organiskajos meklēšanas rezultātos (SEO), ir mājas lapas ielādes ātrums. Tikpat svarīgi šo faktoru ir ņemt vērā Google reklāmas (Adwords) speciālistiem. Kāpēc? Viena no Google misijām ir padarīt lietotājiem interneta izmantošanu ērtāku un ātrāku. SEO un PPC profesionāļi zina, ka šis apgalvojums tiešā veidā ir saistīts ar mājas lapas ielādes ātrumu. Mēs esam jau pieraduši pie šāda fakta – lai iemantotu konkurētspēju Google meklētājā, ir jādarbojas saskaņā ar Google noteikumiem. Turpretī, ja mēs darbojamies pretrunā Uzzināt vairāk

Google sertificēto treneru pasākums un bezmaksas apmācību kursi

Janvāra vidū iMarketings digitālās nodaļas vadītājs Dr.Sergejs Volvenkins piedalījās Google sertificēto treneru pasākumā, kur pulcējās treneri no visas Austrumeiropas. Pasākums notika Ungārijas galvaspilsētā Budapeštā. Kā jau ierasts, Google komanda bija saorganizējusi lielisku pasākumu, pārdomājot visas nianses.

Bez responsīvā dizaina 2015. gadā – tas pats, kas 2000. gadā bez mājaslapas vispār

Jau tuvā nākotnē cilvēki lietos internetu vairāk no telefoniem un planšetēm nekā no datoriem. Tādēļ visiem uzņēmumiem būs jānodrošina adaptīvā vai responsīvā versija savai mājaslapai vai internetveikalam. Šajā rakstā apskatīsim, kas būtisks jāņem vērā, uzrunājot mobilā interneta auditoriju, ar ko atšķiras adaptīvā un responsīvā mājaslapas versija un kura piemērotāka katrā gadījumā. Raksts paredzēts biznesa, nevis IT auditorijai – uzņēmumu vadītājiem, mārketinga, pārdošanas un komunikācijas vadītājiem.

Noticis seminārs “SEO un Analytics diena”

Decembrī biznesa augstskolā “Turība” norisinājās seminārs par interneta mārketingu “SEO un Analytics diena”, kuru rīkoja pilna servisa digitālā mārketinga aģentūra iMarketings.lv. Semināra laikā iMarketings vadošie eksperti dalījās zināšanās un savā praktiskajā pieredzē par SEO un reklāmas efektivitātes analīzes jautājumiem.

1 2 14 15 16 17 18 21 22