Notika iMarketings.lv seminārs: 8 must-have, lai Jūsu interneta veikala digitālās reklāmas kampaņas strādātu ar pozitīvu ROI
8. janvārī notika iMarketings.lv seminārs “8 must-have, lai Jūsu interneta veikala digitālās reklāmas kampaņas strādātu ar pozitīvu ROI”, kuru organizēja Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera. Šis pasākums bija Sergeja Volvenkina un viņa vadītās aģentūras pieredzes stāsts par digitālo mārketingu un e-komerciju, jo vairāku gadu garumā interneta reklāmā ticis ieguldīts vairāk nekā 1 000 000 EUR. Divu stundu laikā dalībnieki uzzināja daudz praktiskas un svarīgas informācijas. Daži jautājumi, uz kuriem dalībnieki saņēma atbildi Kāda ir kanālu loma pārdošanas procesā un kā Uzzināt vairāk
iMarketings.lv nosaucis 2019. gadā Latvijā labākos interneta veikalus
Otro gadu pēc kārtas iMarketings.lv rīkoja ceremoniju, kuras laikā tika nosaukti Latvijā labākie interneta veikali. Šoreiz ceremonija notika 12. decembrī Digital Networking pasākuma laikā. Līdzīgi kā arī pirmajā gadā lietotāji vērtēja tos veikalus, kuros viņi bija iepirkušies pēdējā laikā. Kopumā uzvarētāji tika noteikti 10 kategorijās. 2019. gadā visaugstāk novērtētie interneta veikali: “Rdveikals.lv” – elektronika “JanisRoze.lv” – grāmatu kategorijā “lensor.eu” – kontaktlēcu un briļļu kategorijā “Barbora.lv” – pārtikas kategorijā “Rdveikals.lv” – sadzīves tehnikas kategorijā “Douglas.lv” – smaržu kategorijā “220.lv” – bērnu Uzzināt vairāk
Notika iMarketings.lv seminārs “Eksporta veicināšana, izmantojot digitālo mārketingu”
28. novembrī notika iMarketings.lv seminārs, kuru organizēja LIAA. Pēdējos gados iMarketings.lv pārvaldījis vairāk nekā 1 000 000 EUR klientu reklāmas budžetus ārējos tirgos, tāpēc pasākuma mērķis bija dalīties mūsu pieredzē ar uzņēmējiem, kas eksportē savu produkciju. Semināru vadīja Sergejs Volvenkins (PhD), iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs. Sākumā Sergejs Volvenkins iepazīstināja dalībniekus ar savu pieredzi un to, ko viņš ir iemācījies, ieguldot virzīšanā ārējos tirgos vairāk nekā 1 000 000 EUR. Šie punkti minēti zemāk: Kļūdas cena ir augstāka. Līdz ar to Uzzināt vairāk
Kā radīt tekstveida saturu, kas aizraus auditoriju?
Satura veidošana vairs nav tikai hobijs vai darba pienākums tādiem profesijas pārstāvjiem, kā žurnālisti, rakstnieki utt. Aizvien vairāk kompānijas sāk apzināties, ka veiksmīgās mārketinga stratēģijās tiek iekļauts satura mārketings, it īpaši, ja vēlies reklamēties digitālajā vidē. Reklamēties digitālajā vidē ir tāpat, kā doties uz randiņiem. Tu nevari pieiet pie cilvēka un tieši viņu aicināt tikties ar tevi, vai gaidīt, ka šī persona to izdomās pati. Sākumā tu ar šo personu uzsāc kontaktu, flirtē, pievērs uzmanību un tikai tad aicini satikties. Uzzināt vairāk
iMarketings.lv PropTech konferencē dalās ar pētījuma rezultātiem par digitālo mārketingu nekustamo īpašumu nozarē Baltijas valstīs
27. septembrī notika jau otrā PropTech konference, kuru organizēja LANĪDA (Latvijas nekustamo īpašumu darījumu asociācija). iMarketings.lv eksperti speciāli šim pasākumam veica pētījumu ar mērķi noskaidrot, cik nopietna pieeja digitālajam mārketingam ir nekustamā īpašuma kompānijām Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Pētījuma rezultātus konferencē prezentēja iMarketings.lv nodaļas vadītājs Sergejs Volvenkins (PhD). iMarketings.lv eksperti katrā valstī atlasīja 15 jauno nekustamā īpašuma projektu mājaslapas (nosacījums, lai projekts atrodas aktīvā pārdošanas fāzē) un veica analīzi pēc vairākiem kritērijiem: mājaslapas tehniskā sagatavotība digitālajam mārketingam; SEO; mājaslapas UX; Uzzināt vairāk
Kā veiksmīgi ģenerēt idejas un attīstīt radošumu
Viens no radošās industrijas lielākajiem izaicinājumiem ir ilgtermiņā nonākt pie jaunām, kreatīvām idejām. Iespējams, jau esi radījis vairākus rakstus vai vizuālos materiālus par kādu tematu un, šķietami, jau esi sevi izsmēlis vai arī kāds temats tevi gluži vienkārši neuzrunā. Iespējams, jau ilgstošu laiku izjūti mentālu blokādi, lai nāktu klajā ar jauniem risinājumiem, kā uzrunāt savu esošo auditoriju. Mēs esam nonākuši pie sešiem risinājumiem, kā nezaudēt savu radošo garu, un turpināt veidot lieliskus, kreatīvus darbus. 1. Velti 3-5 minūtes ideju ģenerēšanai. Uzzināt vairāk
iMarketings.lv piedalījās slēgtā pasākumā izredzētām aģentūrām no CEE reģiona “Google Export Summit”
No 27. līdz 29. augustam Google rīkoja slēgto pasākumu “Google Export Summit”, kurā bija uzaicinātas izredzētas aģentūras no CEE reģiona (Central and Eastern Europe). Kopā piedalījās apmēram 25 aģentūras. Šoreiz Google apmaksāja pasākumu (dalība konferencē, individuālas konsultācijas, vakariņas restorānā un apmaksāta viesnīca) ne tikai iMarketings.lv pārstāvjiem, bet arī trīs mūsu klientiem. Galvenais pasākuma uzdevums bija iepazīstināt dalībniekus ar svarīgiem momentiem un rīkiem, kas jāņem vērā, darbojoties eksporta tirgos. Pirmajā dienā daudz tika runāts par to, ko vajadzētu un nevajadzētu akcentēt, Uzzināt vairāk
9 e-komercijas tendences 2019/2020
Gada sākumā esam publicējuši “Sešas digitālā mārketinga tendences 2019. gadā“, kas vēl joprojām ir aktuālas. Šoreiz pirms Digital Networking: e-komercijas vara konferences nolēmām padalīties ar deviņām tendencēm, kas būs aktuālas vairākiem mārketinga un digitālā mārketinga ekspertiem, kā arī uzņēmumu vadītājiem. Vai esat ievērojuši, ka gandrīz visi mūsu iemīļotie veikali, ir izveidojuši sev tiešsaistes tirdzniecības platformas? Visā pasaulē un, protams, arī Latvijā, tirdzniecības attīstības tempi internetā turpina strauji augt. Bet tik pat ātri mainās vide, kurā darbojas digitālā mārketinga eksperti. Šodien Uzzināt vairāk
Media, PR un Web izstrādes aģentūru atbalsta programma “iM Vikipēdija” – pārņem iMarketings.lv pieredzi par Paldies!
- Bloga raksti par CRO
- Bloga raksti par eksporta veicināšanu
- Bloga raksti par Facebook reklāmu
- Bloga raksti par Google Analytics
- Bloga raksti par Google reklāmu
- Digitālā mārketinga iespējas
- iMarketings
- Interneta Mārketings
- Mājas lapas optimizācija
- Mārketings sociālajos tīklos
- Reklāmas analīze
- Satura mārketings
- Seminārs
- SEO optimizācija
- Youtube reklāma
Pirmo reizi Latvijā! iMarketings.lv sadarbībā ar Latvijas Digitālo ekspertu biedrību ievieš aģentūru atbalsta programmu “iM Vikipēdija”, kuras mērķis ir palīdzēt Media, PR un Web izstrādes aģentūrām labāk izprast digitālo kanālu specifiku un kompetentāk komunicēt ar saviem klientiem. 3-4 stundu ilgas apmācības programmas vērtība ir 485 eur + PVN, bet pateicoties tam, ka iMarketings.lv un Latvijas Digitālo ekspertu biedrība vēl aktīvāk sākuši iesaistīties izglītošanas un pieredzes dalīšanas procesā, esam ieviesuši 20 uzņēmumu kvotu, kuri saņems šo atbalstu BEZ MAKSAS. PIESAKIES ŠEIT Uzzināt vairāk
3 galvenās izmaiņas jaunajā Facebook Ads Manager versijā
Daudzi no jums, kas ikdienā pārvalda Facebook reklāmas ar Ads Manager palīdzību, noteikti ir pamanījuši izmaiņas, kas skāra šī rīka gan vizuālo, gan arī praktisko pusi. Facebook sāka šo izmaiņu testēšanu jau febuārī, pamazām iepazīstinot ar tām lietotājus atsevišķos pasaules reģionos jau aprīļa sākumā. Jūlijā šīs izmaiņas tika papildinātas un kļuva pieejamas arī Latvijā. Vai šīs izmaiņas ir būtiskas? Jā! Pirmais, kas “krīt acīs”, ir izmainītais saskarnes vizuālais izskats, kurš šobrīd izskatās daudz viendabīgāks krāsu ziņā, kā arī visas rīkjoslas ir Uzzināt vairāk