Seminārs “CRO: Pielāgo mājaslapu pārdošanai un palielini Revenue par vismaz 40%”

4. martā notiks iMarketings.lv seminārs “Mājaslapas pielāgošana pārdošanai (CRO) jeb kā palielināt Revenue par vismaz 40%, neieguldot naudu jauna trafika piesaistīšanā”.

Uz pasākumu aicinām visus, kas meklē iespējas un idejas, kā  uzlabot mājaslapu, paaugstināt tās darbības efektivitāti (Conversion Rate) un rezultātā palielināt ieņēmumus (Revenue), vidējā čeka vērtību (AOV) un rentabilitāti (ROI). 

Biļetes uz semināru var iegādāties: bezrindas.lv

Semināra norises vieta:

Rija VEF Hotel
Brīvības 199c, Riga, Latvija, LV-1039
KONFERENČU ZĀLE “CITY”

Semināra darba kārtība

13:30 – 14:00 Reģistrācija

14:00 – 14:45 Digitālā mārketinga tendences 2020. gadā (S. Volvenkins)

14:45 – 15:05 Kafijas pauze, Networking

15:05 – 16:35 Konversijas optimizācija (CRO). Iespējas, paņēmieni, mīti.

16:35 – 17:00 Jautājumu-atbilžu individuālas sesijas no iMarketings.lv digitālā mārketinga ekspertiem

Pasākumu atklās Sergejs Volvenkins (PhD) – iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs – ar vispārīgu tēmu par digitālā mārketinga tendencēm, ko var sagaidīt 2020. gadā. Tendenču apkopojums tika veikts no pasaulē vadošajiem resursiem/uzņēmumiem. No vairāk nekā 50 tendencēm ir atlasītas 9, kas varētu būt aktuālas vietējā tirgū. Šī tēma ar CRO ir saistīta pastarpināti, bet tā būs labs un viegls ievads semināra centrālajai tēmai par mājaslapas sagatavošanu pārdošanai.

Pasākuma otro daļu pilnībā veltīsim Conversion Rate optimizācijas jautājumiem. Darbs ar mājaslapu var notikt ar devīzi: “Pelniet vairāk, pārdodot efektīvāk!”. Konversijas optimizācija (CRO) ir rīks e-komercijas rentabilitātes palielināšanai.

Laikā, kad reklāmas cenas pastāvīgi aug, e-komercijas uzņēmumiem nākas meklēt citus veidus, kā gūt papildu peļņu un veicināt izaugsmi. Palīgā nāk pasaulē pārbaudīta metode, kā celt uzņēmuma ienākumus: uzlabojot e-komercijas vietņu lietotāju pieredzi (UX) un ieviešot statistikas zinātnē balstītas konversijas optimizācijas (CRO) programmas.

Seminārā vairāk uzzināsiet par šādiem jautājumiem:

  • Konversācijas optimizācijas procesa veidošanas vadlīnijas
  • Kvantitatīva un kvalitatīva lietotāju pieredzes (UX) izpēte
  • Efektīvākie analīzes un CRO rīki
  • UX validācija pret LIFT, AIDA un citiem modeļiem
  • A/B testu veidošanas zinātniskie pamati, hipotēžu prioritizēšana
  • Vērtīgi padomi efektīva CRO procesa attīstīšanai
  • Svarīgākie CRO “mīti”
  • Padomi, kā rēķināt CRO programmu atdevi

Pasākumā varēsiet ne tikai iegūt vērtīgas zināšanas un informāciju, bet arī satikt domubiedrus, izrunāt aktuālus nozares jautājumus un vienkārši forši pavadīt laiku. 

Lai ar semināra tēmu varētu iepazīties pēc iespējas vairāk interesentu, pasākuma cena ir simboliska (telpu īres un kafijas pauzes izmaksām): 25 EUR.

Biļetes uz semināru var iegādāties: bezrindas.lv

Individuālas konsultācijas

Izmantojiet vienreizējo iespēju satikt iMarketings.lv CRO ekspertu un izrunāt ar viņu sev aktuālos jautājumus. Ņemot vērā, ka laiks individuālām konsultācijām ir ierobežots, aicinām laicīgi pierakstīties. Lai saņemtu maksimālo vērtību no konsultācijas, iesakām sagatavot jautājumus un nosūtīt mums nedēļu pirms pasākuma. Individuālās konsultācijas ir bez maksas. 

Par lektoriem

Vilnis Dreimanis – iMarketings.lv CRO nodaļas vadītājs. E-komercijas eksperts ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi Latvijas tirgū. Vadījis e-komercijas pārdošanas kanālus uzņēmumos: STENDERS, VELOSOCK, NUKO. Sertificēts konversijas optimizācijas speciālists ar CRO pieredzi projektos Latvijas un starptautiskos e-komercijas un FinTech jomas uzņēmumos.

Sergejs Volvenkins (PhD) ir iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs. Sertificēts Google treneris. Vienīgais Latvijā sertificēts Google Adwords un Analytics eksperts ar doktora grādu (digitālajā mārketingā). Aktīvi dalās ar savu vairāk nekā 10 gadu darba pieredzi digitālo reklāmas kampaņu vadīšanā un analīzē. 

Sergejs Volvenkins ir Latvijas Digitālo ekspertu biedrības dalībnieks.

iMarketings.lv ir viena no vadošajām digitālā mārketinga aģentūrām Baltijā. Google Export partner. Mūsu klientu kopējais apgrozījums no tirdzniecības internetā bijis ap 183 milj. EUR (2019. gads. iMarketings.lv klientu Google Analytics dati). Pārvaldām klientu reklāmas kampaņas 20+ pasaules valstīs. Regulāri veicam zinātniskus pētījumus par digitālo mārketingu sadarbībā ar Latvijas Universitāti. Google vairākkārt ir apbalvojis mūs par teicamiem sasniegumiem. 

iMarketings.lv ir konkursa “Labākais interneta veikals Latvijā” organizētājs.

Vietu skaits seminārā ir ierobežots. iMarketings.lv patur tiesības atteikt rezervāciju, ja nav brīvu vietu.