TOP7 iemesli, kāpēc klikšķi vairs nenodrošina pārdošanas rezultātu. 1. daļa
Ko darīt gadījumā, ja optimizēta Google reklāma un/vai Facebook reklāma nedod vēlamo rezultātu un nav rentablas? Bieži vien atbildes nāk pašas un šķiet ļoti acīmredzamas: 1) Komunikāciju kanāls nestrādā. Pārtraucam reklāmu. Meklējam jaunu kanālu vai 2) būtiski palielinām budžetu. Jāsaņem 2x, 3x utt. vairāk klikšķu. Bet šie divi lēmumi varētu būt aplami, jo problēmas cēlonis varētu būt pavisam citur. Vai arī cēloņi varētu būt pat vairāki. Zemāk minēsim izplatītākos iemeslus, kāpēc Google/Facebook reklāma (vai cits kanāls, vai kanālu kopums) var strādāt ar Uzzināt vairāk
Pēc audita noteiksim TOP5 neizmantotas iespējas digitālajā mārketingā
Ja Jums šķiet, ka neizmantojat visas digitālā mārketinga iespējas, lai sasniegtu pārdošanas KPI, tad mūsu sagatavotais piedāvājums ir tieši laikā. Piesakieties digitālo iespēju pilnam auditam. Atkarībā no situācijas veiksim digitālās stratēģijas auditu vai arī jebkura digitālā komunikācijas kanāla auditu. Pēc audita atklāsim TOP5 neizmantotas iespējas digitālajā mārketingā, kas būtu jārealizē, lai uzlabotu pārdošanas/mārketinga rezultātu. Visas rekomendācijas būs 100% praktiskas un vērstas uz Jūsu uzņēmuma mērķu sasniegšanu. Audita laikā noskaidrosim, cik efektīvi: noteikti KPI, mērķi; izmantojat Google reklāmu; izmantojat SEO; izmantojat Uzzināt vairāk
iMarketings.lv ir vienīgā aģentūra Latvijā, kas par sasniegumiem ir izcīnījusi iespēju saņemt Google Ready to Rock balvu Berlīnē
iMarketings.lv vienmēr cenšas nodrošināt saviem klientiem augstākas klases pakalpojumu. Tas nozīme, ka orientējamies uz klientiem svarīgiem mērķiem (pirkumi, pieteikumi), nevis uz klikšķu skaita ģenerēšanu. Esam gandarīti, kad mūsu klientiem, augot trafika apjomam, aug arī pirkumu/pieteikumu skaits. Ja trafiks aug, neaugot pirkumu skaitam, veicam padziļinātu reklāmas analīzi ar mērķi noskaidrot iemeslus un labot situāciju. Noturēt pakalpojuma kvalitāti augstā līmenī ļauj arī izstrādātā kvalitātes vadības sistēma – TQS (vairāk šeit). Esam ļoti gandarīti par iegūto balvu no Google. iMarketings.lv ir vienīgā aģentūra Uzzināt vairāk
iMarketings.lv ir vienīgā aģentūra Latvijā, kas par sasniegumiem ir izcīnījusi iespēju saņemt Google Ready to Rock balvu Berlīnē
iMarketings.lv vienmēr cenšas nodrošināt saviem klientiem augstākas klases pakalpojumu. Tas nozīme, ka orientējamies uz klientiem svarīgiem mērķiem (pirkumi, pieteikumi), nevis uz klikšķu skaita ģenerēšanu. Esam gandarīti, kad mūsu klientiem, augot trafika apjomam, aug arī pirkumu/pieteikumu skaits. Ja trafiks aug, neaugot pirkumu skaitam, veicam padziļinātu reklāmas analīzi ar mērķi noskaidrot iemeslus un labot situāciju. Noturēt pakalpojuma kvalitāti augstā līmenī ļauj arī izstrādātā kvalitātes vadības sistēma – TQS (vairāk šeit). Esam ļoti gandarīti par iegūto balvu no Google. iMarketings.lv ir vienīgā aģentūra Uzzināt vairāk
iMarketings seminārs par Google Analytics tika novērtēts ar 8.4
13. aprīlī notika kārtējais iMarketings seminārs. Šoreiz visu dienu esam veltījuši Google Analytics jautājumiem. Tā kā dalībniekiem bija dažāda pieredze, sadalījām pasākumu divās daļās: pirmajā runājām par vienkāršākām lietām un otrajā par sarežģītākajām. Papildus semināram tika novadīts workshop, kur dalībniekiem bija iespēja praktiski apgūt tos jautājumus, ko bijām izrunājuši semināra laikā. Strādājot savos Google Analytics kontos, dalībnieki izveidoja mērķus, dažus custom reports un advanced segments, kā arī iemācījās interpretēt iegūtos datus. Dalībnieki augstu novērtēja pasākuma jauno formātu – seminārs + Uzzināt vairāk
Mājas lapas SEO optimizācija: 2 praktiskas metodes, kā noteikt SEO satura virzienus mājas lapā
Jebkuram SEO speciālistam nav jāpierāda, ka satura esamība mājas lapā ir kritiski svarīgs moments augstāko pozīciju iekarošanā organiskajos meklēšanas rezultātos. Bet, veidot saturu satura veidošanas pēc, nav lietderīgi. Jūs zaudēsiet laiku un naudu. Šajā raksta stāstīsim par metodēm, kā labāk noteikt satura virzienus. Pareizi veidots SEO saturs mājas lapā dod pārliecinošus rezultātus un ļauj ātrāk sasniegt augstākās pozīcijas. Vidējās pozīcijas straujš kāpums pēc satura pievienošanas. Piemērs 1 Vidējās pozīcijas straujš kāpums pēc satura pievienošanas. Piemērs 2 Attēlā rādām vienu no Uzzināt vairāk
Facebook Like revolūcija. Kas mainās?
Beidzot Facebook to ir izdarījis! Tagad Like pogu būs vairāk. Vienas vietā būs sešas. Tas bija ilgi gaidīts jaunievedums. Prieks, ka tagad cilvēki varēs izteikt savas emocijas dažādos veidos atkarībā no tā, kā viņi attiecas pret noteiktu publikāciju. Pie jau pierastā “patīk” “Facebook” pievienojuši emocijas “vāu!”, “super”, “neciešami”, “jūtu līdzi”, “ha-ha”, kā arī sirsniņas simbolu. Vai Facebook tagad kļuvis jautrāk? Skatoties kam 🙂 Parastajam lietotājam noteikti jā. Tagad ir iespēja izteikt savas emocijas labāk vai pat precīzāk. Daudzi lietotāji to Uzzināt vairāk
Google pārtrauc rādīt reklāmu labajā malā arī Latvijā
Kā mēs jau rakstījām iepriekš mūsu blogā, Google testējis jaunu risinājumu – labajā malā reklāma nerādās un virs meklēšanas rezultātiem rādās līdz četrām reklāmām (trīs vietā). Šo piektdien oficiāli ir paziņots, ka Google pārtrauc rādīt reklāmas labajā malā. Pēdējo gadu laikā tās ir iespaidīgākas Google AdWords izmaiņas. Tagad reklāma rādīsies tikai virs un zem meklēšanas rezultātiem. Virs meklēšanas rezultātiem var rādīties līdz četriem reklāmas ziņojumiem. iMarketings AdWords komanda sekos līdzi izmaiņu ietekmei uz rezultātu. Pilnīgi iespējams, ka vairākās nozarēs kopš šī Uzzināt vairāk
Google reklāma: 100 dārgākie atslēgvārdi
Jau sen vēlējāmies uzrakstīt bloga rakstu par vieniem no dārgākajiem Google reklāmas atslēgvārdiem. Ļoti interesanti pavērot, cik daudz cilvēki reizēm ir gatavi maksāt par klikšķi. Mēs nepretendējam uz to, ka šie atslēgvārdi ir paši dārgākie pasaulē, bet tie viennozīmīgi ir vieni no visdārgākajiem (atkarībā no Geo izvēles cena par klikšķi var krasi mainīties). Iespējams, tuvākajā nākotnē publicēsim līdzīgu sarakstu arī pa Latviju. Nr.p.k. Keyword Suggested bid (EUR) Avg. Monthly Searches 1 motorcycle accident lawyer san diego 509.05 50 2 car accident Uzzināt vairāk
5 argumenti, kāpēc jāveic mājas lapas marķēšana (website tagging)
Lietotāju uzvedības padziļināta analīze mājas lapā Mājas lapas lietotāju sadalīšana vairākos segmentos Iespēja uzrunāt “siltos”/”karstos” potenciālos klientus ar pielāgotiem reklāmas ziņojumiem Iespēja paaugstināt reklāmas efektivitāti Kļūdu laicīga novēršana mājas lapā Mājas lapas marķēšana Latvijā vēl nav tik populāra. Tāpēc tikai maza mājas lapu īpašnieku daļa apzinās tās svarīgumu. Šajā bloga rakstā iepazīstināsim jūs ar galvenajiem argumentiem, kāpēc ir svarīgi veikt mājas lapas marķēšanu. Mājas lapas marķēšanas procesā tiek ievietoti papildus kodi mājas lapas kodā. Papildus šajā gadījumā nozīmē, ka ir Uzzināt vairāk