Blogs

[Seminārs Swedbank Business Network dalībniekiem] Reklāmas efektivitātes vērtēšanas paņēmieni

10. jūnijā Swedbank rīkoja semināru Business Network dalībniekiem par digitālas reklāmas efektivitātes vērtēšanas paņēmieniem, kuras laikā visiem klātesošajiem bija iespēja papildināt savas praktiskas zināšanas par Google Analytics. Seminārā laikā iMarketings digitālas nodaļas vadītātjs Dr.Sergejs Volvenkins stāstīja par Google Analytics izmantošanas iespējām.   Pasākuma sākumā tika izklāstīta semināra galvenā aktualitāte – uzņēmējiem ir kritiski svarīgi:   1. vērtēt reklāmas darbības efektivitāti, nevis klikšķu/izmaksu griezumā, bet, balstoties uz reālu saņemto vērtību – pirkumiem/pasūtījumiem u.c., 2. veikt mājas lapas darbības efektivitātes analīzi, lai Uzzināt vairāk

A/B testēšana – kad nepieciešams labāks pārdošanas rezultāts

Katrs uzņēmējs, kurš pārdod preces internetā, saskarās ar pārdošanas efektivitātes uzlabošanas jautājumiem un cenšas panākt pēc iespējas lielāku konversiju rādītāju (conversion rate – darījumu skaits/apmeklētāju skaits x 100). Ja nepieciešams panākt lielākus pārdošanas apjomus pamatā ir 2 iespējas: 1. – palielināt potenciālo klientu pieplūdumu; 2. – palielināt pārdošanas efektivitāti, lai pārdošanas apjoma pieaugumu sasniegtu ar to pašu piesaistīto klientu apjomu.

No 18.03 arī Latvijas uzņēmējiem ir iespēja izmantot YouTube reklāmas vajadzībām

Viena no lielākajām kompānijām pasaulē Google atkal apliecina, ka Latvijas tirgus tai ir svarīgs no biznesa perspektīvu viedokļa. Vietējiem uzņēmumiem tā ir iespēja izmantot mūsdienu interneta mārketinga risinājumus klientu efektīvai piesaistīšanai. 18. martā Google ir nākusi klajā Latvijā ar ilgi gaidīto jauninājumu – iespēju izmantot reklāmas iespējas YouTube portālā. Tagad visiem Latvijas reklāmdevējiem, kas izmanto AdWords pakalpojumu, tiek sniegta iespēja uzrunāt 73% no visiem vietējiem interneta lietotājiem (TNS dati, 2014), izmantojot YouTube portālu.

Kā uzlabot pārdošanas efektivitāti internetā?

Ikdienā esam pieraduši meklēt risinājums, lai pārdotu vairāk, atrastu veiksmīgus argumentus mājas lapas saturā, pievienotu dažādus pārdošanu veicinošus elementus, veicot testēšanu, lietotāju uzvedības analīzi utt. Nereti situācijā, kad pārdošanas efektivitāte ir neapmierinoša – daudz lapas apmeklētāju un mazi pārdošanas apjomi, tiek veikti pieņēmumi par to, kas varētu esošo situāciju uzlabot.

31 piemērs, kā uzrakstīt pievilcīgu virsrakstu

Iespējams, jums ir labākais raksts pasaulē, bet tas nesasniegs vēlamo rezultātu bez veiksmīga virsraksta. Virsraksts ir ļoti svarīgs, jo: tas ir pirmais (un varbūt pēdējais) elements, ko cilvēki ieraudzīs no visas informācijas, ko esat vēlējušies viņam nodot tas dod priekšstatu par raksta saturu tā būs redzamākā daļa no visa satura sociālajos medijos Pēc statistikas vidēji 8 no 10 cilvēkiem lasa virsrakstus, bet tikai 2 no 10 izlasa pārējo saturu. Tas ir jāpatur prātā un jāveido virsraksti, kas nostrādā – rada Uzzināt vairāk

Vai varētu būt, ka Jūs nelietderīgi iztērējāt 25% no sava Google reklāmas budžeta?

Jauns pētījums pierāda, ka tā ir daudzu mazo un vidējo uzņēmumu realitāte. Amerikāņu uzņēmums WordStream veicis interesantu pētījumu, kas parāda, ka vidēji 25% no reklāmas izdevumiem mazie un vidējie uzņēmumi izlieto neefektīvi. Pētījumā tika analizēti 500 mazo un vidējo uzņēmumu Google AdWords konti. Saskaņā ar pētījuma rezultātiem neefektīvām reklāmas kampaņām ir sekojoši iemesli: atslēgvārdi, kas ir biznesam neaktuāli, lietotāju, kuru ģeogrāfiskā atrašanās vieta ir ārpus definētajām mērķa auditorijas robežām, klikšķi uz reklāmas ziņojumiem, Vāja reklāmas atbilstība un zemi kvalitātes rādītāji, Uzzināt vairāk

Google AdWords ievieš ilgi gaidīto “undo” iespēju

Google, pēc vairākiem pieprasījumiem, beidzot ir pievienojusi jaunu opciju Google AdWords rīkā –  “undo” pogu/iespēju. Šī opcija ļauj reklāmdevējiem, pēc veiktām izmaiņām atgriezties uz iepriekšējiem AdWords kampaņu uzstādījumiem. Šis rīks reklāmdevēju dzīvi padarīs daudz vieglāku, lai varētu testēt savas kampaņas, un, ja, pēc izmaiņām konstatē, ka pazeminājies CTR vai CPA, ar vienu pogas klikšķi var atgriezt kampaņu iepriekšējā stāvoklī. Iepriekš, reklāmdevēji varēja “undo” veikt manuāli, kas prasīja krietni vairāk laika salīdzinājumā ar jauno iespēju.

6 būtiskas lietas par ko padomāt, veidojot pārdošanas resursu internetā.

Ikviens, kurš veido savu blogu, mājas lapu vai interneta veikalu ar mērķi pārdot produktus vai pakalpojumus, sapņo, ka izveidotais interneta resurss kļūs par efektīvu pārdošanas instrumentu. Prakse rāda, ka visbiežāk vērā ņemamus pārdošanas rezultātus izdodas panākt, neatlaidīgi strādājot, analizējot, testējot un pilnveidojot. Tomēr ir virkne nozīmīgu likumsakarību, ko ievērojot, palielinās varbūtība, ka jau pārdošanas resursu ieviešot, jums izdosies sasniegt noteiktus pārdošanas rezultātus. It sevišķi svarīgi to ievērot projektos ar relatīvi īsu dzīves ciklu, piemēram, konferences, semināri utt. Tieši šādos gadījumos Uzzināt vairāk

6 padomi kā nelieliem uzņēmumiem efektīvi izmantot sociālos tīklus

Liela daļa uzņēmēju strauji tiecas iekļaut sociālo mēdiju izmantošanu sava uzņēmuma mārketinga plānā. Tas ne vienmēr izdodas veiksmīgi, jo pastāv vairākas nianses, kam  pastāvīgi ir jāseko un signāli, uz kuriem jāreaģē. Šajā rakstā soli pa solim mēģināsim izskaidrot kā izveidot efektīvu virzīšanas stratēģiju sociālajos tīklos.

1 2 17 18 19 20 21 22