Blogs

Google reklāmas jaunumi: 16.septembrī automātiski tiks pamainīts kampaņu tips no Search & Display Networks uz Search with Display select

Tā kā regulāri sekojam līdzi jaunievedumiem interneta mārketinga nozarē, varam piedāvāt klientiem arvien jaunas iespējas un nodrošināt augstvērtīgu servisu.   Šajā rakstā stāstīsim par aktuālu jaunievedumu Google reklāmā, kas stāsies spēkā 16. septembrī. Jau pavisam drīz visas Adwords kampaņas, kas vienlaicīgi darbojas gan Search gan Display tīklos, tiks automātiski atjaunotas uz jaunu kampaņas tipu Search with Display select. Salīdzinoši jauns reklāmas tips Search with Display select pēc Google vārdiem ļauj vēl efektīvāk sasniegt reklāmdevēja mērķauditoriju, reklamējoties Display tiklā.   Atšķirībā Uzzināt vairāk

Google reklāmas jaunumi: paaugstiniet reklāmas efektivitāti ar jaunu reklāmas paplašinājumu – Callouts

Google regulāri ievieš jaunumus, lai palīdzētu reklāmdevējiem saņemt lielāku atdevi. Reklāmdevēji, kuri seko līdzi jauninājumiem un izmanto tos pirmie, parasti “nosmeļ krējumu” un nodrošina efektīvāku reklāmu, nekā to dara konkurenti. Piedāvājam iepazīties ar jaunu Google reklāmas iespēju, lai Jūs jau šodien varētu pilnveidot savas reklāmas.   Pavisam nesen Google ir ieviesis vēl vienu reklāmas paplašinājumu – Callouts (Ad Extensions), kas ir pieejams arī Latvijā. Šī jaunā iespēja ir līdzīga Sitelink paplašinājumiem (Sitelink Extensions), bet Callouts tiek attēloti bez linka (saites) Uzzināt vairāk

Meklēšana meklēšanas rezultātā – Google testē atjaunotu, papildu meklēšanas logu

Dažkārt, Google meklētājs ir lielisks palīgs meklēšanā, kad nepieciešams atrast dažāda veida informāciju. Tomēr, bieži vien cilvēki atrodot saistošu resursu Google meklēšanas rezultātos un, apmeklējot to, turpina meklēšanu jau apmeklētajā lapā, lai atrastu sev interesējošo informāciju (piemēram, produkta meklēšana utt.). Ja tiek izmantots meklētājs jau lapā, kur no meklēšanas rezultāta nonācis apmeklētājs, nav pārliecības, ka tas vēlamo informāciju atradīs. Ja šī informācija atrasta netiks, būs jāatgriežas Google meklētājā un jāmeklē atkal no jauna. Tas, protams, pagarina meklēšanas procesu, un cilvēki Uzzināt vairāk

Google Analytics: ko nozīme Active Users atskaite?

Ja Jūs pārvaldāt vairākus Google Analitycs kontus, droši vien esat pamanījuši, ka dažiem klientiem ir parādījusies salīdzinoši jauna atskaite ar nosaukumu Active Users. Tā atrodas sadaļā Audience.   No oficiāliem avotiem pagaidām nav tik daudz zināms par šīs atskaites sniegto informāciju, tomēr mēs piedāvāsim dažas idejas, kā varētu interpretēt tās datus.   Active Users atskaite – tā ir ātra iespēja saprast, cik daudz jauno un cik lietotāju, kas atgriežas ir apmeklējuši mājas lapu dienas, nedēļas, divu nedēļu un mēneša laikā. Uzzināt vairāk

Kā pareizi veikt reklāmas analīzi (Google Analytics)

No 20. līdz 22. augustam notika pirmais interneta mārketinga praktiskais seminārs ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras atbalstu. Praktisko kursu organizators ir iMarketings.lv.   Pateicoties Eiropas Savienības finansiālajam atbalstam, mēs varējām nodrošināt, ka semināru pasniedza vadošie nozares speciālisti, kuri trīs dienu laikā dalījās savā pieredzē par populārāko interneta mārketinga komunikācijas kanālu vadīšanu: Facebook mārketings, mājas lapas SEO optimizācija, e-pasta mārketings, Google reklāma (AdWords), CRO (Conversion Rate Optimization), reklāmas darbības efektivitātes analīze (Google Analytics).   Viena no praktiskajām sesijām, kuru vadījis Uzzināt vairāk

Search engine optimization jeb mājas lapas SEO optimizācija iesācējiem. 2. daļa

Turpinām mūsu rakstu sēriju par mājas lapu SEO optimizāciju. 1.daļa ir šeit Kā izvēlēties pareizo atslēgvārdu jeb atslēgvārdu izpēte? Pirms Jūs uzsākat mājas lapas SEO optimizāciju, ir jāizvērtē, ar kādiem atslēgvārdiem Jūs vēlāties virzīt savu resursu. Iesākumā ieteiktu izvēlēties trīs līdz četrus atslēgvārdus, kuri ir nozīmīgi Jūsu biznesam, un ar kuriem Jūs vēlētos sasniegt labāku pozīciju Google meklētājā. Izvirziet mērķi, piemēram, sasniegt TOP 10 pozīcijas Google meklēšanas rezultātos. Izvēlētie atslēgvārdi var būt gan vispārīgi, gan specifiski Jūsu nozarei, bet Jūs Uzzināt vairāk

Search engine optimization jeb mājas lapas SEO optimizācija iesācējiem. 1. daļa

Praktisko semināru laikā par Google AdWords un Google Analytics mēs bieži dzirdam jautājumus par mājas lapas virzīšanu Google meklētājā jeb SEO. Jautājumi ir ļoti dažādi, sākot no visvienkāršākajiem un beidzot ar sarežģītiem, no cilvēkiem, kuriem jau ir pieredze SEO jomā. Ņemot vērā, ka cilvēkiem ir zināma interese par SEO jautājumiem, esam nolēmuši sākt rakstu sēriju par SEO tēmu. Katrā rakstā jautājumu/atbilžu formātā mēs izklāstīsim SEO tematiku. Ja arī Jums ir kādi jautājumi par SEO/AdWords (Google reklāma)/Analytics, uzdodiet tos mums un Uzzināt vairāk

Divas svarīgas darbības, lai uzsāktu analizēt interneta reklāmas efektivitāti

Ieguldot naudu interneta reklāmā, Jūs sagaidāt atdevi (piemēram, jaunus klientus). Bet bieži vien uzņēmējiem nav informācijas (vai arī ir pieejama tikai virspusīga informācija), vai digitālā reklāma strādā efektīvi un sasniedz biznesa mērķus. Ja pieņemam, ka kāda daļa no reklāmas budžeta strādā neefektīvi, tad būtībā šis neefektīvi izmantotais budžets ir Jūsu zaudējumi. To apzinoties, noteikti rodas vēlme noskaidrot, kas tieši nestrādā efektīvi (kanāls, ziņojums, atslēgvārdi, mājas lapa). Ja to nezināsiet, palielinot reklāmas budžetu, palielināsies arī Jūsu zaudējumi. Esmu izvēlējies divus būtiskus Uzzināt vairāk

[Seminārs Swedbank Business Network dalībniekiem] Reklāmas efektivitātes vērtēšanas paņēmieni

10. jūnijā Swedbank rīkoja semināru Business Network dalībniekiem par digitālas reklāmas efektivitātes vērtēšanas paņēmieniem, kuras laikā visiem klātesošajiem bija iespēja papildināt savas praktiskas zināšanas par Google Analytics. Seminārā laikā iMarketings digitālas nodaļas vadītātjs Dr.Sergejs Volvenkins stāstīja par Google Analytics izmantošanas iespējām.   Pasākuma sākumā tika izklāstīta semināra galvenā aktualitāte – uzņēmējiem ir kritiski svarīgi:   1. vērtēt reklāmas darbības efektivitāti, nevis klikšķu/izmaksu griezumā, bet, balstoties uz reālu saņemto vērtību – pirkumiem/pasūtījumiem u.c., 2. veikt mājas lapas darbības efektivitātes analīzi, lai Uzzināt vairāk

A/B testēšana – kad nepieciešams labāks pārdošanas rezultāts

Katrs uzņēmējs, kurš pārdod preces internetā, saskarās ar pārdošanas efektivitātes uzlabošanas jautājumiem un cenšas panākt pēc iespējas lielāku konversiju rādītāju (conversion rate – darījumu skaits/apmeklētāju skaits x 100). Ja nepieciešams panākt lielākus pārdošanas apjomus pamatā ir 2 iespējas: 1. – palielināt potenciālo klientu pieplūdumu; 2. – palielināt pārdošanas efektivitāti, lai pārdošanas apjoma pieaugumu sasniegtu ar to pašu piesaistīto klientu apjomu.

1 2 16 17 18 19 20 21 22