31 piemērs, kā uzrakstīt pievilcīgu virsrakstu
Iespējams, jums ir labākais raksts pasaulē, bet tas nesasniegs vēlamo rezultātu bez veiksmīga virsraksta. Virsraksts ir ļoti svarīgs, jo: tas ir pirmais (un varbūt pēdējais) elements, ko cilvēki ieraudzīs no visas informācijas, ko esat vēlējušies viņam nodot tas dod priekšstatu par raksta saturu tā būs redzamākā daļa no visa satura sociālajos medijos Pēc statistikas vidēji 8 no 10 cilvēkiem lasa virsrakstus, bet tikai 2 no 10 izlasa pārējo saturu. Tas ir jāpatur prātā un jāveido virsraksti, kas nostrādā – rada Uzzināt vairāk
Vai varētu būt, ka Jūs nelietderīgi iztērējāt 25% no sava Google reklāmas budžeta?
Jauns pētījums pierāda, ka tā ir daudzu mazo un vidējo uzņēmumu realitāte. Amerikāņu uzņēmums WordStream veicis interesantu pētījumu, kas parāda, ka vidēji 25% no reklāmas izdevumiem mazie un vidējie uzņēmumi izlieto neefektīvi. Pētījumā tika analizēti 500 mazo un vidējo uzņēmumu Google AdWords konti. Saskaņā ar pētījuma rezultātiem neefektīvām reklāmas kampaņām ir sekojoši iemesli: atslēgvārdi, kas ir biznesam neaktuāli, lietotāju, kuru ģeogrāfiskā atrašanās vieta ir ārpus definētajām mērķa auditorijas robežām, klikšķi uz reklāmas ziņojumiem, Vāja reklāmas atbilstība un zemi kvalitātes rādītāji, Uzzināt vairāk
Google AdWords ievieš ilgi gaidīto “undo” iespēju
Google, pēc vairākiem pieprasījumiem, beidzot ir pievienojusi jaunu opciju Google AdWords rīkā – “undo” pogu/iespēju. Šī opcija ļauj reklāmdevējiem, pēc veiktām izmaiņām atgriezties uz iepriekšējiem AdWords kampaņu uzstādījumiem. Šis rīks reklāmdevēju dzīvi padarīs daudz vieglāku, lai varētu testēt savas kampaņas, un, ja, pēc izmaiņām konstatē, ka pazeminājies CTR vai CPA, ar vienu pogas klikšķi var atgriezt kampaņu iepriekšējā stāvoklī. Iepriekš, reklāmdevēji varēja “undo” veikt manuāli, kas prasīja krietni vairāk laika salīdzinājumā ar jauno iespēju.
6 būtiskas lietas par ko padomāt, veidojot pārdošanas resursu internetā.
Ikviens, kurš veido savu blogu, mājas lapu vai interneta veikalu ar mērķi pārdot produktus vai pakalpojumus, sapņo, ka izveidotais interneta resurss kļūs par efektīvu pārdošanas instrumentu. Prakse rāda, ka visbiežāk vērā ņemamus pārdošanas rezultātus izdodas panākt, neatlaidīgi strādājot, analizējot, testējot un pilnveidojot. Tomēr ir virkne nozīmīgu likumsakarību, ko ievērojot, palielinās varbūtība, ka jau pārdošanas resursu ieviešot, jums izdosies sasniegt noteiktus pārdošanas rezultātus. It sevišķi svarīgi to ievērot projektos ar relatīvi īsu dzīves ciklu, piemēram, konferences, semināri utt. Tieši šādos gadījumos Uzzināt vairāk
6 padomi kā nelieliem uzņēmumiem efektīvi izmantot sociālos tīklus
Liela daļa uzņēmēju strauji tiecas iekļaut sociālo mēdiju izmantošanu sava uzņēmuma mārketinga plānā. Tas ne vienmēr izdodas veiksmīgi, jo pastāv vairākas nianses, kam pastāvīgi ir jāseko un signāli, uz kuriem jāreaģē. Šajā rakstā soli pa solim mēģināsim izskaidrot kā izveidot efektīvu virzīšanas stratēģiju sociālajos tīklos.
Google reklāmas padziļināta analīze. Atskaites par piedāvāto cenu korekcijām Google Analytics
Attīstoties jaunām iespējām interneta mārketingā, arvien vairāk uzmanības tiek pievērsts arī konteksta reklāmai – iespējai reklāmu parādīt tieši tad, kad patērētājs šo ziņu ir gatavs uztvert un reklāmas ziņa ir piemērota un aktuāla situācijai, kā, piemēram, ņemot vērā, kādu ierīci (telefonu, planšeti, datoru) klients konkrētajā laikā izmanto, atrašanās vietu un laiku. Šogad tika ieviestas uzlabotās kampaņas, kā mērķis ir palīdzēt reklāmdevējiem ērti izmantot jaunas iespējas un pārvaldīt savas reklāmu kampaņas efektīvāk. Piedāvātās iespējas veikt cenu korekcijas atvieglo likmes palielināšanu vai samazināšanu, pamatojoties Uzzināt vairāk
Mailigen Workshop – praktisks seminārs e-pasta mārketingā
Šī gada 20. novembrī Latvijā izstrādātais e-pasta mārketinga serviss Mailigen organizē praktiskās apmācības Mailigen Workshop 2013, kas veltītas e-pasta mārketingam. Apmācības norisināsies vienu dienu un to norises vieta ir viesnīca „Tallink Hotel” Rīgā, Elizabetes ielā 24. Piesakoties apmācībām, ikvienam būs iespēja klātienē klausīties aktuālu un noderīgu informāciju par Mailigen pakalpojumiem, e-pasta attīstību un to, kā e-pasta kampaņas veiksmīgi izmantot biznesa produktivitātes celšanai.
SEO nav miris, tas ir pārvērties par kaut ko daudz lielāku.
Pēc tā cik ātri mainās meklētāj servisi un lielākā meklēšanas servisa „Google” algoritms varētu domāt, ka pēc būtības SEO ir miris un uz to koncentrēties vairs nav jēgas. Daļēji SEO ir miris, bet tā ir tā daļa, kuru mēs visi agrāk uzskatījām par standarta SEO optimizāciju. Es runāju par atslēgas vārdiem, kuri bija pats nozīmīgākais. Ja mēs gribējām veikt SEO optimizāciju tad pirmais ko darījām ir izdomājām nepieciešamos atslēgas vārdus un tad šos vārdus izvietojām visur, kur tas bija iespējams Uzzināt vairāk
5 veidi kā pārdot sociālajos medijos
Keyword Tool aizstāj Keyword Planner (plānoto un faktisko datu salīdzinājums)
Google AdWords komanda turpina produktīvi strādāt un attīstīt AdWords sniegtās iespējas. Izmaiņas un jaunas funkcijas AdWords online lapā pamanāmas teju reizi nedēļā un pat biežāk. Lai pielāgotos šīm izmaiņām un izmantotu jaunākos rīkus, nepieciešams cītīgi sekot līdz šīm izmaiņām un izprast jaunpievedumu priekšrocības. Keyword Planner rīks jau bija pieejams vairākus mēnešus līdzās tā priekštecim Keyword Tool, taču augusta izskaņā jaunais Google rīks pavisam aizstāja veco. Līdz ar to Keyword Tool vairs nav pieejams atslēgvārdu pieprasījumu pētīšanai.