Jauna kolonna atskaitē ievērojami atvieglo darbu ar atslēgvārdiem
Google AdWords nesen nāca klajā ar kolonnu „Atslēgvārds” atskaitē „Meklēšanas pieprasījumi” (Search term report). Tagad jūs varat precīzi noteikt kuri atslēgvārdi atbilst kuriem meklēšanas pieprasījumiem. Pateicoties šai informācijai, jūs varēsiet ātri un viegli pieņemt pamatotus lēmumus par atslēgvārdu izvēli un atbilstošākās likmes noteikšanu. Vienā, ērti pārskatāmā tabulā varēsiet redzēt, kurš atslēgvārds atbilst kuriem meklēšanas pieprasījumiem un analizēt informāciju uzreiz par visiem atslēgvārdiem reklāmas ziņojumu grupas, kampaņas vai visa konta līmenī. Tas dod iespēju jums rīkoties produktīvāk.
Google Analytics. Jauns instruments reklāmas izdevumu analīzei (Cost Analysis)
Nesen Google Analytics iedarbinājis jaunu instrumentu, kas ļauj analizēt online reklāmas izdevumus – Cost Analysis. Tādā veidā mājas lapu īpašnieki varēs salīdzināt dažādu online komunikāciju kanālu darbības efektivitāti, ieskaitot PPC reklāmu, partneru mājas lapas, e-pasta mārketingu, sociālos tīklus un organiskas meklēšanas rezultātus. Pateicoties jaunajam instrumentam, lietotāji varēs pieņemt pamatotākus lēmumus par investīciju sadalījumu starp dažādiem komunikāciju kanāliem.
Reklāmas efektivitātē Facebookā
Facebook Ads vs. Facebook Sponsored Stories Veidojot reklāmu Facebookā ar mērķi piesaistīt vairāk fanu Facebook lapai (Facebook Page), tiek piedāvātas papildus reklāmas iespējas. Jūs varat izvēlēties, lai reklāma papildus rādās kā Sponsored Stories. Tādā veidā jūs palielināt reklāmas rādījumu skaitu. Vēlamies padalīties savā pieredzē un pastāstīt, kā atšķiras šo divu reklāmas veidu efektivitāte. Saņemot statistiku par abiem reklāmas veidiem, to efektivitātē redzam būtisku atšķirību. Sponsored Stories ir vairāk rādījumu un vairāk klikšķu.
Real- Time datu, īsinājumuikonu pārskati & MCF API
Šī mēneša Google analīzes sniedz iespēju vieglāk un ērtāk mācīties par dažādām kampaņām, kad tās tiek palaistas darbībā, piekļūt galvenajiem pārskatiem un iekļaut pārveidotus konkrētus datus savās aplikācijās. Sadaliet segmentos Real- Time datus, lai izzinātu par dažādām kampaņām, kad tās tiek palaistas darbībā
E-mail mārketings. Kādus vārdus labāk nelikt e-pasta vēstules „Tēmā” (turpinājums)
Tāpat D.Zarella atklāj (pamatojoties uz vairāk nekā viena miljona e-pasta vēstuļu sūtījumu rezultātiem) ar kādu knifu un viltību palīdzību iespējams kāpināt cilvēku skaitu, kuri atver saņemtās vēstules. 1. Biežāk atver vēstules, kuru „Tēmā” (Subject) iekļauta zīme & (atver 9% vēstuļu saņēmēju; turpretī sūtījumus, kur nav zīmes &, atver 7%); 2. Vēstules, kuru „Tēmā” iekļauts jautājums, atver retāk (8% pret 6%);
E-mail mārketings. Kādus vārdus labāk nelikt e-pasta vēstules „Tēmā” (1. daļa)
Nesen apmeklēju vienu no Amerikas vadošo speciālistu semināriem (interneta vides semināru) par e-mail mārketingu, uz kuru bija „ieradušies” 12 000 interesentu. Pasākumā bija daudz noderīgas un praktiskas informācijas, kurā Dens Zarella dalījās ar saviem klausītājiem. Liela pasākuma daļa bija veltīta D.Zarellas pēdējiem pētījumiem. Šinī nolūkā vēlos dalīties ar atsevišķiem datiem, kuri man likās vairāk saistoši.
5 soļi līdz veiksmīgai reklāmai ar Google AdWords (turpinājums)
3. Veidojiet uzmanību piesaistošu reklāmu Laba reklāma „runā” ar pircēju vienā valodā. Piedāvājiet klientam tieši to, ko viņš meklē. Centieties būt konkrēts. Ja jūs zināt, ka jūsu potenciālie klienti meklē „Bikses korpulentiem cilvēkiem”, tad ielieciet šo frāzi virsrakstā. Izmantojiet tekstā frāzes, kas stimulē veikt darbību. Piemēram, „Bezmaksas Piegāde”. Tādā veidā jūs ieinteresēsiet potenciālo klientu un iedosiet viņam stimulu noklikšķināt uz jūsu reklāmas.
5 soļi līdz veiksmīgai reklāmai ar Google AdWords (1. daļa)
Google ir populārākā meklēšanas sistēma Latvijā (tirgus daļa sastāda 99%). Katru dienu cilvēki meklē Google meklētājā visdažādāko informāciju: par produktiem, pakalpojumiem, atbildes uz jautājumiem, klientu atsauksmes utt. Vai starp šiem cilvēkiem ir jūsu potenciālie klienti? Viens no veidiem, kā viņiem pastāstīt par jūsu produktu un stimulēt apmeklēt mājas lapu – tas ir Google AdWords. PPC – Pay Pec Click reklāma, kur jūs maksājat par klikšķi nevis par rādījumu.