Notika Google un iMarketings.lv seminārs “Digitālais mārketings un Eksporta veicināšana: iespējas un zemūdens akmeņi”
31.maijā Google un iMarketings.lv rīkoja slēgto semināru par tēmu “Digitālais mārketings un Eksporta veicināšana: iespējas un zemūdens akmeņi”. Pasākuma laikā Google pārstāvji iepazīstināja dalībniekus ar jaunākajām digitālā mārketinga tendencēm, kas palīdz attīstīt/veicināt eksportu un ātrāk izaugt ārējos tirgos. Papildus tam Google pārstāvji parādīja pieejamos bezmaksas rīkus, ar kuru palīdzību var veikt interesējošo tirgus izpēti un labāk saprast, vai konkrētā valsts ir interesanta no biznesa perspektīvas. Nobeigumā Kate prezentēja vairāku pētījumu rezultātus, kuros tika apskatītas pieļautās kļūdas, attīstot tirdzniecību ārzemju tirgus. Uzzināt vairāk
Kā Google palīdz iMarketings.lv sniegt klientiem vēl lielāku pievienotu vērtību: iM klientu eksporta atbalsts un Elevator programma
Jau vairākus gadus pēc kārtas iMarketings.lv strauji attīstās. No mazas aģentūras, kas kādreiz piedāvājusi tikai Google reklāmas un SEO pakalpojumus, esam pārvērtušies par vienu no vadošajām digitālā mārketinga aģentūrām Baltijā, kas piedāvā arī Display, Facebook reklāmas iespējas, satura vadīšanu sociālajos tīklos, reklāmas analīzi un UX (mājaslapas pielāgošanu pārdošanai). Viena no mūsu panākuma atslēgām ir orientēšanās uz klienta biznesa mērķu sasniegšanu un teicams servisa līmenis. Jau vairākus gadus pēc kārtas Google atzīmē iMarketings.lv panākumus, un arī šis gads nebija izņēmums. Pateicoties Uzzināt vairāk
Google un iMarketings.lv rīko semināru “Eksports ar iMarketings.lv: veiksmes stāsti un jaunās iespējas”
Pateicoties tam, ka iMarketings.lv saņēmis oficiālu Google exporting partner statusu (link uz Google avotu), 31. maijā mēs kopā ar Google rīkojam slēgto semināru par eksporta iespējām. Pasākuma laikā Google pārstāvji iepazīstinās dalībniekus ar pēdējām digitālā mārketinga tendencēm, kas palīdz attīstīt/veicināt eksportu un ātrāk izaugt ārējos tirgos, kā arī nepieļaut izplatītas kļūdas. Savukārt iMarketings.lv vadošie eksperti atklās dažus veiksmes stāstus, kas saistīti tieši ar izaugsmi eksporta tirgos. Pasākuma biļetes katram dalībniekam apmaksā Google. Vietu skaits ir ierobežots. Ja pieteikumu skaits pārsniegs Uzzināt vairāk
iMarketings.lv seminārs: Kāpēc UX (User Experience/Lietotāju pieredze) ir svarīgs mārketinga mērķu sasniegšanā?
12. aprīlī notika iMarketings.lv seminārs par lietotāju pieredzi jeb UX (User Experience). Seminārs tika organizēts sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru. Pasākuma laikā iMarketings.lv UX eksperts Edgars Koroņevskis dalījās ar savu vairāk kā 10 gadu pieredzi darbā, ar lietotāju pieredzes jautājumiem, kā arī papildus paskaidroja, kā atšķiras tik bieži lietotie termini “lietojamība”, “lietotāju pieredze” un “lietotāju saskarne” jeb UI (user interface). Semināra laikā ar praktisku piemēru palīdzību Edgars izskaidroja lietotāju pieredzes nozīmi biznesa mērķu sasniegšanai. Svarīgi atcerēties, ka tikai Uzzināt vairāk
iMarketings.lv apbalvošanas ceremonija Latvian Ecommerce Award 2018
22.martā VEF Kultūras pilī tika rīkota pirmā apbalvošanas ceremonija Latvian Ecommerce Award 2018. Kuras laikā tika nosaukti un apbalvoti pēc pircēju vērtējuma Latvijā visnovērtātākie interneta veikali. Latvian Ecommerce Award 2018 apbalvošanas ceremonija bija gala rezultāts un noslēguma pasākums, vairāku mēnešu darbam. iMarketings.lv kopā ar Latvijas Universitāti pērnā gada decembrī veica pētījumu, kurā interneta veikali tika vērtēti pēc kopumā 23 kritērijiem. Pētījumā piedalījās vairāk nekā 3 tūkst. respondentu, kuri pēdējo sešu mēnešu laikā bija veikuši vismaz vienu pirkumu internetā. Pētījuma laikā Uzzināt vairāk
iMarketings.lv un Google uz vienas skatuves dalījās ar pieredzi par izaicinājumiem un iespējām eksportējošiem uzņēmumiem (izaicinājumu un rīku saraksts)
6. februārī Google Baltics komanda viesojās Latvijā un kopā ar iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītāju Sergeju Volvenkinu (PhD) novadīja semināru Latvijas tirdzniecības un rūpniecības kameras biedriem par tēmu “Eksporta iespējas un izaicinājumi”. Mums patiešām ir liels gods, ka bijām uzaicināti uzstāties uz vienas skatuves ar Google un runāt par tik nopietnu tēmu. Pirmajā pasākuma daļā uzstājās Google Baltics komandas pārstāvji Toma un Leo. Toma ieskicēja eksporta svarīgumu Latvijas uzņēmumiem kopumā, kā arī eksporta attīstības tendences. Savukārt, Leo pieskārās praktiskiem jautājumiem un Uzzināt vairāk
TOP 7 Facebook izmaiņas 2018. gadā
Lielai daļai uzņēmumu aizvadītais gads ir bijis veiksmīgs, uz ko norāda mūsu veiktais pētījums par uzņēmuma plāniem reklāmas budžetam 2019. gadā, kurā piedalījās vairāk nekā 400 uzņēmumu vadītāju un mārketinga ekspertu. Vairāk nekā puse aptaujāto 2019. gadā plāno palielināt finansējumu komunikācijai sociālajos tīklos, līdz ar to mēs apskatīsim Facebook TOP 7 izmaiņas 2018. gadā, kuras būtu jāzina visiem, kas aktīvi izmanto Facebook sava uzņēmuma vai produkta virzīšanai tirgū. Facebook platforma ir nākusi klajā ar daudzām pārmaiņām un pēc StatCounter GlobalStats Uzzināt vairāk
Sešas digitālā mārketinga tendences 2019. gadā
Sācies jauns gads, un ir īstais laiks aplūkot digitālā mārketinga tendences, kas būs aktuālas 2019. gadā. Saraksts ar šī gada tendencēm tika sastādīts, apkopojot vairākus pasaulē vadošos resursus, kā arī ņemot vērā viedokļu līderu domas. Globālās tendences noteikti būs interesantas eksportējošiem uzņēmumiem. Bet pieminēsim arī tendences, kas dominēs Latvijas tirgū. 1. Mākslīgais intelekts uzlabos reklāmas kampaņu kvalitāti Mākslīgais intelekts (Artificial intelligence jeb AI) un mašīnmācīšanās (Machine Learning) arvien vairāk ienāk mūsu dzīvē. AI jau plaši izmanto medicīnā, izglītībā, loģistikā, Uzzināt vairāk
Aptauja: 7 no 10 Latvijas uzņēmējiem ir optimistiski noskaņoti par biznesa izaugsmi 2019.gadā
02.01.2019., Rīga. Gada nogalē veiktā uzņēmēju aptauja liecina, ka optimisms par 2019. gadu pieaug, kādēļ arī paredzēts palielināt kompāniju digitālās reklāmas budžetus. Tas noskaidrots iMarketings.lv, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras, kā arī Latvijas Digitālo ekspertu biedrības pērnā gada decembrī veiktajā aptaujā. Jautāti, vai uzņēmēji plāno, ka nākamajā gadā pieaugs kompānijas apgrozījums, 76% respondentu bija pozitīvi noskaņoti un atbildēja ar “jā”. Aptaujā arī noskaidrots, ka 54% paredzējuši 2019. gadā tērēt vairāk līdzekļu digitālās reklāmas budžetam, savukārt offline medijiem tikai 28% plāno Uzzināt vairāk
iMarketings.lv dalījās ar pieredzi Google organizētā pasākumā Swedbank klientiem
17. oktobrī iMarketings.lv tika uzaicināts piedalīties Google organizētā pasākumā Swedbank klientiem. Pasākuma laikā iMarketings.lv savu pieredzi izklāstīja vairāk nekā 400 Swedbank klientiem. Mūsu Head of Digital Segejs Volvenkins (PhD) diskutēja par Customer Lifetime Value. Daudziem uzņēmumiem šis ir svarīgs jautājums, bet ne tik daudzi zina, kā izveidot CLV analīzes sistēmu un izmantot to digitālo reklāmas kampaņu analīzē. Tas bija lielisks pasākums. Esam ļoti priecīgi, ka arī padziļināti digitālā mārketinga jautājumi kļūst arvien populārāki uzņēmumu vidū. Lieliski, ka mēs varējām dalīties Uzzināt vairāk