Blogs

Kā izpētīt mērķauditoriju 5 minūšu laikā un palaist efektīvu reklāmu ar mākslīgā intelekta palīdzību

Cik bieži jums ir gadījies tā, ka izveidotā reklāma nesniedza rezultātus vai tie bija tik slikti, ka, skatoties uz patērēto budžetu, vienīgais, ko gribējās, bija raudāt? Problēma var slēpties reklāmas ziņojumos un baneros vai, vienkāršiem vārdiem sākot – tie nepatīk jūsu auditorijai un nerisina viņu problēmas. Kāpēc tā notiek? Jūs nepietiekami izpētījāt savu mērķauditoriju un nezināt, kā ar viņiem runāt. Kā labot šo situāciju? Kārtīgi jāizpēta sava mērķauditorija. Tam noderēs https://founderpal.ai/ – bezmaksas instruments, kas var kļūt par jūs galveno Uzzināt vairāk

Apskats: Mākslīgā intelekta reklāmu veidošanas rīks creativio.ai. Plusi un mīnusi

Iepriekšējā bloga rakstā mēs publicējām apskatu par adcreative.ai – mākslīgā intelekta (AI) baneru veidošanas rīku. Šajā rakstā mēs apskatīsim citu AI baneru veidošanas rīku – creativio.ai. Kā teikts rīka mārketinga materiālos, Creativio ir aprīkots ar mākslīgo intelektu un spēj radīt pārsteidzošus banerus dažu sekunžu laikā. Paskatīsimies, vai arī šī rīka funkcionalitāte un rezultāti ir līdzīgi mūsu iepriekšējā bloga rakstā aprakstītajam rīkam. PLUSI Šis rīks ir daudz elastīgāks nekā adcreative.ai. Tas piedāvā daudz vairāk iespēju, kā izveidot baneri. Jūs varat izvēlēties Uzzināt vairāk

creativio

Apskats: Mākslīgā intelekta reklāmu veidošanas rīks adcreative.ai – plusi un mīnusi

Pirms desmit gadiem neviens pat nedomāja par mākslīgā intelekta izmantošanu digitālajā mārketingā. Pirms pieciem gadiem digitālā mārketinga speciālisti smējās par ideju, ka mākslīgā intelekta rīki varētu viņus pārspēt. Taču tagad situācija ir krasi mainījusies, un digitālā mārketinga speciālisti izmanto mākslīgā intelekta rīkus, lai saviem klientiem nodrošinātu izcilus rezultātus. Tagad tas vairs nešķiet smieklīgi! iMarketings.lv nav izņēmums, mēs izmantojam vairākus mākslīgā intelekta rīkus, lai visefektīvāk palīdzētu saviem klientiem attīstīt biznesu gan Latvijā, gan ārzemēs. Pirms izmantot jebkuru mākslīgā intelekta rīku, mēs Uzzināt vairāk

Kā reklamēties Facebook un Instagram 2024. gadā

Jaunais gads tuvojas, un, kamēr katrs no mums atsevišķi plāno mainīt savu dzīvi no 1. janvāra, arī Meta plāno izmaiņas, kuras nepieciešams ņemt vērā reklāmdevējiem, lai turpinātu veidot rezultatīvas reklāmas kampaņas. Kopā ar iMarketings.lv varat būt vienu soli priekšā visiem un sagatavoties izmaiņām jau šogad. Mērķauditorijas aiziet pagātnē Noteikti esat jau pamanījuši jaunumu savos reklāmas kontos. Izvēloties auditorijas, pēc noklusējuma tiek piedāvāta Advantage+ auditorijas funkcija. Šīs funkcijas pamatā ir Meta mākslīgais intelekts (Meta AI), kas meklē jūsu auditoriju, apkopojot datus Uzzināt vairāk

Meta

Kāpēc mana mājaslapa nav indeksējusies?

Rakstā lielākoties tiks aprakstītas mājaslapas tehniskās SEO problēmas, kas ierobežo tās redzamību Google organiskajā meklētājā. Apskatīsim arī gadījumus, kad tas ir saistīts ar ne-tehniskiem iemesliem, kā arī dalīsimies ar iespējamajiem risinājumiem. Tehniskie iemesli un risinājumi Ja mājaslapa nav redzama Google organiskajā meklētājā, visdrīzāk tajā ir kāda tehniska problēma. Zemāk ir uzskaitītas dažas potenciālās tehniskās kļūdas: Mājaslapa var būt nesasniedzama Googlebotam. Lai identificētu šo kļūdu esamību, ir nepieciešams pārliecināties, ka Googlebot spēj redzēt jūsu mājaslapu. To var izdarīt, izmantojot “server logs” Uzzināt vairāk

Google_meklētājs

5 individuāli veidoti metriki, kas palīdzēs Meta reklāmu efektivitātes analīzei

Meta reklāmas kontā (ads manager) ir pieejami vairāk nekā 200 dažādi metriki, kas dod iespēju skatīt un analizēt kampaņu, auditoriju un reklāmu sniegumu pēc daudz un dažādiem kritērijiem. Ikvienam ir iespēja sakārtot savu reklāmas kontu pēc biznesam un mērķiem atbilstošiem metrikiem. Vai zināji, ka tev ir iespēja veidot savus metrikus? 🤔 Lai gan Meta piedāvā plašu metriku klāstu, katram uzņēmumam var būt mērķi, kurus nav iespējams izmērīt ar Meta piedāvātajām metrikām. Tāpēc šajā rakstā apskatīsim 5 individuāli veidotus metrikus, kas Uzzināt vairāk

success-metrics

Kā ar Facebook Lead Form par 84% palielinājām kopējo vērtīgo konversiju skaitu

Situācijas apraksts Klients ir spa baseinu izplatītājs Latvijā. Tā kā mājaslapā nav izveidota pieteikuma forma, lai veicinātu kopējo vērtīgo konversiju pieaugumu un uzrunātu jaunus potenciālos pircējus, papildus baneru reklāmām palaidām Facebook Lead Form. Kas ir Facebook Lead Form reklāma? Tas ir viens no Meta Ads reklāmas risinājumiem, kas atvieglo pieteikumu ģenerēšanas procesu. Ar viena klikšķa palīdzību lietotājam uzreiz atveras pieteikuma forma. Tas nozīmē, ka ir iespēja saņemt pieteikumus pat tad, ja uzņēmumam nav savas mājaslapas vai arī tajā nav pieejama Uzzināt vairāk

imarketings-lielaks-konversiju-skaits

Kāpēc nav ieteicams veikt automātisko Universal Analytics pāreju uz Google Analytics 4

Pārslēgšanās no analītikas rīka, ko ikdienā esam lietojuši jau desmit gadus, var šķist biedējoša. Laika gaitā daudzi no jums ir pielāgojuši savus Universal Analytics iestatījumus un pieraduši iegūt konkrētus datus, uz kuriem balstīt svarīgus lēmumus savā organizācijā. Tomēr realitāte ir tāda, ka Universal Analytics (UA) darbība drīzumā tiks pārtraukta, un tā vietā nāks Google Analytics 4 (GA4). Lai gan daudzi lietotāji cerēja uz termiņa atlikšanu, pāreja uz jauno analītikas rīku ir neizbēgama. Pārejas periodā, kas ir līdz 2023.gada 1.jūlijam, jūsu Uzzināt vairāk

Universal Analytics migrācija uz Google Analytics 4

Vai Chat GPT ir piemērots SEO?

Mēs šobrīd atrodamies digitālā mārketinga transformācijas laikmetā, kas skar jebkuru nozari. Parādoties mākslīgajam intelektam, ir radušās vairāk iespējas analizēt datus bagātākā formātā nekā jebkad agrāk. Tas, savukārt, sniedz plašas attīstības un izaugsmes iespējas uzņēmumiem, kas savu pakalpojumu vai produktu atspoguļo digitālajā vidē. Pateicoties mākslīgā intelekta spēkam, uzņēmumi turpina attīstīt savus produktus un pakalpojumus vēl efektīvāk, lai apmierinātu arvien pieaugošās klientu individuālās prasības un cerības. Kas ir čatboti? Viens no izplatītākajiem digitālajiem rīkiem, kas tiek izmantots uzņēmumos pēdējo gadu laikā, ir Uzzināt vairāk

iMarketings-par-ChatGPT

Kā palielināt jauno pircēju iesaisti un samazināt patērēto budžetu, izmantojot Meta Advantage+ Shopping?

Meta turpina attīstīt savu mākslīgo intelektu, lai palīdzētu uzņēmējiem augt un attīstīties. Viens no Meta atjauninājumiem, kas nesen parādījies, ir Advantage+ Shopping campaign, kas ir daļa no Advantage+ products. Atgādināsim, ka Advantage+ products tika izveidots, lai atvieglotu lietotājiem reklāmas iestatījumus un palīdzētu sasniegt reklāmdevējiem vērtīgāko auditoriju. Par vērtīgāko auditoriju tiek uzskatīta tā, kura ar lielāku varbūtību iepirksies pie reklāmdevējiem. Advantage+ Shopping campaign ir pirmais Meta optimizācijas atjauninājums, kopš iOS 14.5 sistēmas darbības sākuma. Vai tiešām šī optimizācija ir izveidota tā, Uzzināt vairāk

Meta-blog-featured-image
1 2 3 22 23