Noskaidrojiet, kāda ir Jūsu pieeja Facebook reklāmas analīzei: standarta vai pareizā? (+2 praktiskie piemēri)
Mēs bieži dzirdam gan no uzņēmējiem, gan reizēm arī no digitālā mārketinga ekspertiem, ka no Facebook reklāmas jāsagaida vienīgi pārdošanas rezultāts. Ja Facebook reklāma nepārdod, tad tā nav efektīva. Vai tam ir jāpiekrīt? Noteikti, nē! Šajā rakstā atklāsim mūsu pieredzi un pieeju darbam ar Facebook reklāmām un norādīsim uz izplatītu kļūdu Facebook reklāmas efektivitātes vērtēšanā. Ikdienā pārvaldot vairāk nekā 40 Facebook reklāmas kontus (gandrīz 500 tūkst. EUR gada budžets) un regulāri veicot padziļinātu reklāmas analīzi Google Analytics, esam atklājuši, ka Uzzināt vairāk
iMarketings.lv ir kļuvis par Google rīkotās sacensības Dream Team trešā ceturkšņa uzvarētāju
Šis panākums bija iespējams, pateicoties orientācijai uz rezultātu (klientu KPI sasniegšanu), saliedētam komandas darbam un patiesai aizrautībai ar digitālā mārketinga jautājumiem. Mēs sekojam līdzi digitālā mārketinga pasaules jaunākajām tendencēm un piedāvājam Klientiem augstākās kvalitātes interneta mārketinga pakalpojumus. Pirms mēs sākam darbu pie Klienta produkta/pakalpojuma virzīšanas, iMarketings.lv eksperti noskaidro KPI un citus svarīgus aspektus, kas ļauj precīzāk plānot šo KPI sasniegšanu. Komunikācijas laikā lielu uzmanību veltām reklāmas padziļinātai analīzei. Patiesa aizrautība ar digitālā mārketinga jautājumiem un orientācija uz Klientam svarīgo rezultātu Uzzināt vairāk
Par iMarketings.lv piedalīšanos RIGACOMM izstādē (VIDEO)
20. un 21. oktobrī iMarketings.lv piedalījās RIGACOMM izstādē. Divu dienu garumā iMarketings.lv vadošie digitālā mārketinga eksperti dalījās savā pieredzē, konsultēja un atbildēja uz dalībnieku jautājumiem. Apmeklētājiem bija lieliska iespēja vienā dienā un vienā vietā saņemt tik izsmeļošas konsultācijas un atbildes no nozares vadošajiem profesionāļiem par: Google reklāmu; mājaslapas SEO optimizāciju; Facebook reklāmu; GoogleAnalytics un reklāmas analīzi. Papildus tam izstādes apmeklētājiem bija lieliska iespēja noklausīties iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītāja Dr.SergejaVolvenkina lekciju par TOP3 kļūdām, kas reklāmai neļauj būt efektīvai. Diemžēl ierobežotā Uzzināt vairāk
[Review] Oktobrī notika kārtējās iMarketings.lv praktiskās apmācības
15. oktobrī noslēdzās iMarketings.lv rīkotās praktiskās apmācības (notika: 29., 30.09.; 7., 8., 14., 15.10.). Kā jau brīdinājām pašā sākumā, šīs apmācības nebija vieglas, jo pašiem vajadzēja daudz darīt un mācīties. Bet tas nevienu nenobiedēja, un dalībnieki aktīvi sākuši attīstīt digitālā mārketinga iemaņas. Apmācībās visi dalībnieki ieguva vērtīgu praktisko pieredzi: iemācījās paši veidot un pārvaldīt Google reklāmas kampaņas (atslēgvārdu analīze, prognoze, struktūras un kampaņu veidošana, kampaņu analīze un optimizācija); veicamājaslapas iekšējo SEO optimizāciju (atslēgvārdu analīze, semantiskais kodols, saturs, tehniskais audits); pielāgoja Uzzināt vairāk
[RIGACOMM atklāts seminārs 21.10.] TOP3 iemesli, kāpēc Jūsu digitālā reklāma var būt neveiksmīga
RIGACOMM izstāde ir jau pavisam drīz. Tajā noteikti būs vairāki interesanti pasākumi. Viens no tiem ir iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītāja Dr.Sergeja Volvenkina uzstāšanās. Stundas laikā Sergejs aplūkos 3 ļoti būtiskas problēmas, kas noved reklāmas kampaņu vai pat veselu projektu pie neveiksmīgiem rezultātiem. Šis būs patiess stāsts no bagātās iMarketings.lv ekspertu pieredzes. Apmeklējiet izstādi 21.oktobrī. Sergeja Volvenkina uzstāšanas ir ieplānota no plkst. 11.20 līdz 12.00. Latvijas Digitālo ekspertu biedrības biedriem ieeja bezmaksas (biļetēm pieteikties birojs@lde.lv). Otrs lielisks iemesls, lai apmeklētu pasākumu, Uzzināt vairāk
Tendences, jaunumi, Google reklāmas kampaņu analīze [Google pārstāvja vizīte pie iMarketings.lv] + VIDEO
16. septembrī iMarketings.lv birojā viesojās Google pārstāvis Ričards Lakučs. Šī ir jau piektā Google pārstāvja vizīte, kopš iMarketings.lv sācis profesionāli darboties ar Google reklāmu, un otrā, kopš esam kļuvuši par labāko Google aģentūru Latvijā 2015. gadā (Ready to Rock winners). Katru vizīti sagaidām ar lielu prieku. Šoreiz runājām par daudzām interesantām tēmām: par absolūti jauno Google reklāmas funkcionalitāti, kas lielākajai daļai uzņēmēju vēl nav pieejama. Pateicoties iMarketings.lv statusam, varam pretendēt uz šādas funkcionalitātes izmantošanu, pirms tā ir pieejama visiem uzņēmumiem. Uzzināt vairāk
[SEO] Google Penguin 4.0 atjauninājums – kas tas ir un kā tas var ietekmēt jūsu uzņēmuma mājaslapas pozīcijas Google meklētājā?
Google meklētājprogramma regulāri tiek uzlabota un tās algoritmi tiek papildināti ar arvien jaunām funkcijām. Pēdējos gados Google ir izlaidis vairākus būtiskus algoritmus. Zemāk redzamajā attēlā daži no tiem norādīti hronoloģiskā secībā: Šie atjauninājumi ne reizi vien ir pilnībā mainījuši to, kā raugāmies uz SEO un teju katrs, kas jau ilgu laiku ir pazīstams ar Google meklētājprogrammas lietošanu, ir pamanījis, ka meklēšanas rezultātu atbilstība un kvalitāte gadu gaitā ir būtiski uzlabojusies. Google meklētājprogramma paļaujas uz vairāk kā 200 unikāliem signāliem, kas ļaut Uzzināt vairāk
TOP8 momenti, kas jāņem vērā, lai paaugstinātu Facebook reklāmas efektivitāti
Ieguldot laiku un naudu reklāmas izstrādē un virzīšanā, tiek sagaidīts, ka reklāma pildīs savu uzdevumu – būs efektīva, piesaistīs cilvēkus un sniegs atdevi. Kad noteikti reklāmas mērķi (jums ir skaidrs, kā izskatās veiksme un kā tā tiks izmērīta?), izvēlēta auditorija, saskaņots budžets un reklāmas izrādīšanas termiņš, sagatavota kvalitatīva reklāma, šķiet, ka atliek vien to palaist un ļaut strādāt noteikto laiku. Taču reklāmu nedrīkst atstāt novārtā! Lai sasniegtu augstākus rezultātus, tā ne tikai jāuzrauga un jāanalizē, bet arī jāoptimizē! Rakstā aplūkosim Uzzināt vairāk
Kas notiek, ja klients neīsteno SEO eksperta rekomendācijas? 4 praktiskie piemēri + VIDEO
Šajā rakstā aktualizēsim vienu būtisku problēmu, kas SEO speciālistiem traucē strādāt efektīvi un īsākā laikā periodā sasniegt vēlamo rezultātu. Tā ir uzņēmēju gatavība īstenot SEO eksperta rekomendācijas. Gadās, ka uzņēmēju pozīcija ir sekojoša: “Es maksāju ekspertam. Lai viņš netraucē mani un nodrošina rezultātu.” Tā kā ne katrs uzņēmējs var zināt, no kā atkarīgs SEO rezultāts (konkrētas pozīcijas sasniegšana), raksta mērķis ir atklāti pateikt, ka šis rezultāts ir atkarīgs ne tikai no SEO eksperta darbībām, bet arī no paša uzņēmēja aktivitātēm. Uzzināt vairāk
Efektīvas Facebook kampaņas veidošanas 6 vadlīnijas
Latvijā sociālajam tīklam Facebook ik mēnesi ir 600 000 – 700 000 aktīvo lietotāju vecuma grupā virs 18 gadiem (Audience Insights dati). Tas ir lielisks mārketinga instruments, kas pareizi izmantots, ar salīdzinoši nelielām izmaksām var sasniegt augstus rezultātus. Taču pirms sākt reklāmas kampaņu Facebook sociālajā vietnē, svarīgi iepazīties ar pāris Facebook reklāmas pamatprincipiem, kas paaugstinās reklāmas efektivitāti un ļaus sasniegt KPI (mērķus) ar zemākām izmaksām. Jāņem vērā Facebook kā mārketinga kanāla specifiku, jo tas var un spēj nogādāt reklāmu tieši Uzzināt vairāk