[Intervijas ar i-veikalu pārstāvjiem] Iespējas un izaicinājumi e-komercijā pandēmijas laikā
Pēdējā gada laikā e-komercija Latvijā piedzīvojusi sprādzienveida izaugsmi. Digitālā mārketinga speciālistus vairs nepārsteidza 100%, 200%, 300% online ieņēmumu izaugsmes tempi (attiecībā pret iepriekšējo gadu). Globāli situācija ir līdzīga un pēc eMarketer datiem 2020. gadā mazumtirdzniecības e-komercijas pārdošanas apjomi visā pasaulē gadā pieauga par 27,6%, kopā sasniedzot 4,280 trilj. ASV dolāru. Neskatoties uz patērētāju radušos entuziasmu par digitālās iepirkšanās risinājumiem, visticamāk, ka e-komercijas izaugsme šobrīd līdz ar situācijas normalizēšanos ievērojami palēnināsies. Emarketer prognozē, ka pasaules mērogā e-komercijas pieaugums 2021. gadā samazināsies Uzzināt vairāk
Latvijas eksporta uzņēmumiem ir iespēja saņemt atbalstu izaugsmei līdz 20 tūkst. eiro/mēn
Ar mērķi sniegt palīdzību Latvijas eksporta uzņēmumiem ārējos tirgos, viena no vadošajām digitālā mārketinga aģentūrām Baltijā iMarketings.lv ir izveidojusi īpašu programmu “Eksporta spēks”. Tās ietvaros plānots programmas dalībniekiem nodrošināt mārketinga un pārdošanas atbalstu, tai skaitā reklāmas budžetus, kopumā līdz 20 tūkst. eiro mēnesī. Uzņēmuma pārstāvji norāda, ka programmā var pieteikties Latvijas eksporta uzņēmumi, kuru apgrozījums nav sasniedzis 1 milj. eiro. “Eksports Latvijas uzņēmumiem bieži vien ir vienīgā iespēja straujai izaugsmei un attīstībai. Īpaši šis jautājums ir kļuvis aktuāls pašreiz, pandēmijas Uzzināt vairāk
7 SEO paņēmieni, lai uzlabotu redzamību Google meklētājā
Notika kārtējais iMarketings.lv Facebook LIVE pasākums par vienkāršiem, bet iedarbīgiem SEO optimizācijas darbiem, kas jāveic, lai sasniegtu labākas pozīcijas organiskajā meklēšanā. Stāstījām par to kādi iekšējie un ārējie SEO faktori ietekmē pozīcijas, cik svarīgu lomu ieņem saturs, atpakaļsaites un mājaslapas lietojamība. Tāpat tika runāts par to, kam pievērsīs uzmanību pēdējie Google algoritma atjauninājumi. LIVE ieraksts ir pieejams mūsu YouTube kanālā. Šajā rakstā iepazīstināsim ar Facebook LIVE pasākumā minētajiem SEO paņēmieniem, lai uzlabotu redzamību Google meklētājā. Google sniegtajos meklēšanas rezultātos, ievadot Uzzināt vairāk
TOP 6 kļūdas, kuras pieļauj e-komercijas uzņēmumi eksporta tirgos
30. aprīlī notika iMarketings.lv Facebook LIVE pasākums par faktoriem, kas jāņem vērā, plānojot un realizējot mārketinga aktivitātes eksporta tirgos. Tāpat tika runāts par iespējamajām stratēģijām, virzīšanu uzsākot eksportu, un kādi sagatavošanās darbi jāveic pirms nozīmīgākajām darbībām. LIVE ieraksts ir pieejams mūsu YouTube kanālā. Zemāk iespējams iepazīties ar Facebook LIVE pasākumā minēto kļūdu kopsavilkumu. Eiropa ir liela. Kopējais potenciālais tirgus ir 743 miljoni cilvēku, un e-komercijas pārdošanas apjoms Eiropā 2019. gadā bija 703 miljardi eiro. Tirgus ir milzīgs, un tas piedāvā Uzzināt vairāk
[iOS 14 update] Notika LIVE par izmaiņām, kas jāievieš Google un Facebook Ads kampaņās.
26.martā notika iMarketings.lv LIVE pasākums par iOS 14 atjauninājumiem, kuras laikā prezentējām step-by-step darbības, kas jāveic reklāmdevējiem, lai sagatavotu Google reklāmu un Facebook reklāmu šīm izmaiņām. LIVE ieraksts ir pieejams mūsu YouTube kanālā Apple iOS 14 atjauninājumi ļoti būtiski mainīs reklāmas nozares spēles noteikumus uz visiem laikiem. ATT politikas izmaiņas ietekmēs to, kā digitālā mārketinga eksperti redzēs, analizēs, optimizēs un vērtēs reklāmas kampaņu rezultātus. Pēc izmaiņu stāšanās spēkā ekspertiem visā pasaulē vairs nebūs pieejama daļa no datiem, kas ir saistīta Uzzināt vairāk
[Ziņa eksporta uzņēmumiem] Google ekskluzīvi iekļāvis iMarketings.lv International Growth programmā
Esam lepni paziņot, ka Google ir iekļāvis mūs savā ekskluzīvajā International Growth programmā. Esam vienīgā digitālā mārketinga aģentūra Latvijā, kas var izmantot šo vienreizīgo iespēju. Lielāko ieguvumu no dalības šajā programmā saņems mūsu klienti, kas ir orientēti uz izaugsmi un eksportu. International Growth programmas mērķis ir iedot mūsu eksportējošiem klientiem vēl spēcīgāku stratēģisko un mārketinga atbalstu, lai veicinātu izaugsmi Eiropā un Skandināvijā. Programmas ietvaros iMarketings.lv ekspertiem būs lieliska iespēja: sadarbībā ar Google stratēģisko komandu veicināt klientu izaugsmi; iegūt vērtīgas papildu Uzzināt vairāk
Sešas digitālā mārketinga tendences, kuras būs aktuālas Latvijas uzņēmējiem 2021. gadā
Pērnais gads ir bijis izaicinājumu un pārbaudījumu gads visiem Latvijas uzņēmējiem. Pietiekami ātri kļuva skaidrs, ka jaunajā realitātē e-komercija varētu būt glābšanas riņķis daudziem biznesiem un tādējādi uzņēmējiem jāmaina fokuss un jāpievērš lielākā uzmanība t.sk. arī digitālajam mārketingam. Lai noskaidrotu, kam tieši uzņēmējiem jāpievērš uzmanība 2021. gadā, pārvaldot reklāmas kampaņas, mēs esam izpētījuši vairāk nekā 50 dažādas digitālā mārketinga tendences, kas minētas pasaules vadošajos avotos. Starp tiem izvēlējāmies sešas, kuras varētu būt aktuālas un interesantas Latvijas e-komercijas vidē. Dažas tendences Uzzināt vairāk
Noskaidroti Latvijas interneta balvas “The Latvian Ecommerce Award 2020” ieguvēji
10. decembrī, mūsu aģentūras organizētās “Latvian Ecommerce Award 2020” ceremonijas laikā tika nosaukti 2020.gada labākie interneta veikali Latvijā. Līdzīgi kā iepriekšējos trīs gados, labākos veikalus noteica pircēji. Kopumā pētījumā piedalījās vairāk kā viens tūkstotis respondentu, kuri pēdējo sešu mēnešu laikā bija veikuši vismaz vienu pirkumu internetā. Pētījuma gaitā interneta veikali tika vērtēti pēc 23 atlases kritērijiem, piemēram, piegādes laiks, drošība, reputācija, preces atgriešanas iespējas, klientu apkalpošana utt. Pētījumu veica pētījuma aģentūra Kantar/TNS pēc iMarketings.lv pasūtījuma. Šogad interneta veikali tika vērtēti Uzzināt vairāk
iMarketings.lv piedalījās RIGA COMM izstādē uz digitālā mārketinga skatuves ar divām tēmām: par e-komercijas un eksporta veicināšanu
15. un 16. oktobrī notika kārtējā RIGA COMM izstāde. Neskatoties uz situāciju ar COVID-19, iMarketings.lv nolēma nemainīt tradīcijas, un jau ceturto reizi pēc kārtas piedalījās šajā aizraujošajā pasākumā. Ievērojot visas drošības normas, iMarketings.lv eksperti bija aktīvi gan mūsu ekspozīcijā, gan uz skatuves. iMarketings.lv vadošais stratēģis Sergejs Volvenkins (PhD) abās izstādes dienās dalījās aģentūras lielajā pieredzē. Pirmajā dienā Sergejs prezentēja praktisko apskatu par tēmu “5 veidi, kā uzlabot e-komercijas rezultātus”. Arī otrās dienas prezentācija bija tikpat saturīga un praktiska – Uzzināt vairāk
[veiksmes stāsts]: Kā Display stratēģijas maiņa palīdzēja paaugstināt Revenue par 180% un ROI par 83%
Izaicinājums iMarketings.lv klients ir e-komercijas uzņēmums, kas tirgo produkciju internetā Baltijas un Skandināvijas valstīs. Pārņemot Display (baneru) kampaņu pārvaldīšanu Lietuvā, saskārāmies ar situāciju, ka Display kampaņas vēsturiski ir devušas negatīvu ROI jeb strādāja ar zaudējumiem. Klients: e-komercijas uzņēmums Valsts: Lietuva Uzdevums: panākt Display kampaņas pozitīvu ROI pēc iespējas īsākā laikā. Risinājums Klienta attīstības, pirkumu skaita un ieņēmumu apjoma palielināšanas procesā tika izstrādāta jauna Display stratēģija, kas: ņēma vērā vairāku lietotāju grupu uzvedības paradumus; izmantoja mašīnmācīšanās tehnoloģijas; izmantoja Product feed, lai Uzzināt vairāk