Blogs

Google sertificēto treneru pasākums un bezmaksas apmācību kursi

Janvāra vidū iMarketings digitālās nodaļas vadītājs Dr.Sergejs Volvenkins piedalījās Google sertificēto treneru pasākumā, kur pulcējās treneri no visas Austrumeiropas. Pasākums notika Ungārijas galvaspilsētā Budapeštā. Kā jau ierasts, Google komanda bija saorganizējusi lielisku pasākumu, pārdomājot visas nianses.

Bez responsīvā dizaina 2015. gadā – tas pats, kas 2000. gadā bez mājaslapas vispār

Jau tuvā nākotnē cilvēki lietos internetu vairāk no telefoniem un planšetēm nekā no datoriem. Tādēļ visiem uzņēmumiem būs jānodrošina adaptīvā vai responsīvā versija savai mājaslapai vai internetveikalam. Šajā rakstā apskatīsim, kas būtisks jāņem vērā, uzrunājot mobilā interneta auditoriju, ar ko atšķiras adaptīvā un responsīvā mājaslapas versija un kura piemērotāka katrā gadījumā. Raksts paredzēts biznesa, nevis IT auditorijai – uzņēmumu vadītājiem, mārketinga, pārdošanas un komunikācijas vadītājiem.

Noticis seminārs “SEO un Analytics diena”

Decembrī biznesa augstskolā “Turība” norisinājās seminārs par interneta mārketingu “SEO un Analytics diena”, kuru rīkoja pilna servisa digitālā mārketinga aģentūra iMarketings.lv. Semināra laikā iMarketings vadošie eksperti dalījās zināšanās un savā praktiskajā pieredzē par SEO un reklāmas efektivitātes analīzes jautājumiem.

Novadītas kārtējās Google AdWords un Yandex Direct individuālās apmācības

Pagājušajā nedēļā tika novadītas Google AdWords un Yandex Direct individuālās apmācības DEAC interneta mārketinga speciālistei Helēnai Hefnerei. Līdz šim Helēnai praktiski nebija pieredzes Google un Yandex reklāmas vadīšanā. Ņemot vērā šo apstākli, apmācību programma tika izstrādāta tādā veidā, lai iepazīstinātu ar divu reklāmas produktu pamatiem, kā arī atspoguļotu analīzes un optimizācijas tehnikas.

SEO ziņas: Noskaidrojiet, vai Google Penguin un Panda atjauninājumi ir skāruši jūsu mājas lapu

Viens no ievērojamākajiem 2014. gada SEO notikumiem ir Penguin jaunie atjauninājumi. Tie ir ietekmējuši un vēl joprojām ietekmē daudzas mājas lapu pozīcijas organiskajos meklēšanas rezultātus visā pasaulē. Mājas lapas SEO optimizācijas procesam tagad jāpieiet vēl rūpīgāk un ar vēl lielāku uzmanību. Ja savai mājas lapai esat novērojis pozīcijas pazemināšanos organiskajos meklēšanas rezultātos, vispirms jānoskaidro iemesli, jo tie varētu būt dažādi. Tikai pēc tam jūs zināsiet, kā jārīkojas, lai vērstu situāciju uz labo pusi. Viens no mājas lapas pozīciju pazemināšanās iemesliem varētu būt Uzzināt vairāk

Google AdWords: Atslēgvārdu plānotājs (Keyword Planner) piedāvā reklāmguvumu prognozes rīku (Conversions)

Jau šobrīd jūs varat izmantot savus vēsturiskos reklāmguvumu datus (Conversions, Conversion Rate), lai veiktu reklāmguvumu prognozi reklāmas kampaņām, ko plānojat īstenot Google meklētājā. Proti, ja reklāmguvums jūsu mājas lapā ir pirkums vai pasūtījums, tad, plānojot jaunas reklāmas kampaņas Google meklētājā, jūs varat prognozēt, cik daudz pirkumu/pasūtījumu varat sagaidīt.

iMarketings.lv kļuvis par pirmo SEO sertificēto digitālo aģentūru Latvijā

iMarketings.lv ir pirmā digitālā aģentūra Latvijā, kas ir izgājusi komplicētu SEO sertifikācijas procesu. Kopš decembra sākuma gan uzņēmumam, gan katram mūsu vadošajam SEO ekspertam ir sertifikāts, kas apliecina mūsu SEO komandas kompetences līmeni. Ikdienā iMarketings.lv eksperti pārvalda daudzveidīgus digitālos komunikācijas kanālus (Google reklāma, SEO, Facebook, YouTube  video, Display utt.), kam nepieciešamas specifiskas zināšanas un profesionāla pieeja. Mūsdienu komunikācijas kanāli strauji attīstās – rodas arvien jaunas iespējas, jauni nosacījumi, prasības, kas rada nepieciešamību nemitīgi attīstīt un pilnveidot savas zināšanas. SEO sertifikāta saņemšanas mērķis Uzzināt vairāk

TOP 6 punkti, kas jāņem vērā, veicot mājas lapas ārējo SEO optimizāciju

Pavisam nesen Google ir nācis klajā ar inovatīviem atjauninājumiem (Penguin 3.0), un kopš tā brīža vairāki mājas lapu īpašnieki joprojām novēro pozīciju kritumu Google meklēšanas rezultātos. Uzņēmumiem, kas no organiskajiem meklēšanas rezultātiem gūst ievērojamu potenciālo klientu skaitu savai mājas lapai, pozīciju pazemināšanās var radīt zaudējumus, jo tādējādi samazinās lapas apmeklējums pēc saistošiem atslēgvārdiem, kā rezultātā būtiski sarūk arī klientu/pirkumu skaits. Šajā rakstā esam apkopojuši 6 būtiskus aspektus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, veicot ārējo SEO optimizāciju. Izpildot šos punktus, mājas lapu Uzzināt vairāk

Vai jūs zināt, cik nopelnāt par katru ieguldīto eiro?

Google Adwords speciālistiem tagad ir iespēja redzēt atdevi no reklāmas tēriņiem (ROAS) Google Analytics rīkā. ROAS aizvietos ROI un Margin rādītājus, kas iepriekš bija pieejami Analytics. Atdeve no reklāmas tēriņiem atspoguļo to, cik daudz ir nopelnīts par katru ieguldīto eiro. Analytics rīka norādītie ienākumi balstās uz e-komercijas un/vai mērķa vērtības datiem.

SEO ZIŅAS (2. daļa): Pēc 18 dienām Google atjauninājums Penguin 3.0 joprojām ir procesā

Google ir paudis apstiprinājumu, ka pēc 2 nedēļām un 4 dienām atjauninājums Penguin 3.0, kas cīnās ar spam satura linkiem, joprojām veic pozīciju atjaunināšanu visā Google tīklā. Raksta pirmā daļa – šeit Piektdienas naktī, 17. oktobrī, Google beidzot nāca klajā ar jauno Penguin 3.0 atjauninājumu. Šis atjauninājums darbojas jau visā pasaulē, taču pagaidām tas ietekmē mazāk nekā vienu procentu no meklēšanas rezultātiem angļu valodā. Taču jau šobrīd ir skaidrs, ka Penguin 3.0 atjauninājumu nevar uzskatīt par vienreizēju pasākumu – tas ir process, Uzzināt vairāk

1 2 16 17 18 19 20 22 23