Blogs

Google Analytics TOP 5 atskaites

23. oktobrī notika seminārs par interneta mārketingu, kuru organizēja Latvijā lielākais tūrisma ziņu portāls www.travelnews.lv. Semināra laikā iMarketinga digitālas nodaļas vadītājs Dr. Sergejs Volvenkins ar klātesošajiem dalījās savā pieredzē un aplūkoja Google Analytics TOP 5 atskaites, pateicoties kurām iespējams gūt vērtīgu analītisku informāciju gan par digitālo komunikācijas kanālu, gan par mājas lapas darbības efektivitāti.

SEO ziņas: Google nācis klajā ar jaunu atjauninājumu Penguin 3.0, kas cīnās ar spam satura linkiem

Oktobra beigās Google ir veikusi kārtējos ”Pingvīna” algoritma atjauninājumus. Šis izmaiņas var būtiski ietekmēt daudzu mājas lapu pozīcijas Google meklēšanas rezultātos. Viens no “Pingvīna” uzdevumiem ir atrast mājas lapas, kuras izmanto “melnās” jeb nekvalitatīvās SEO metodes pozīciju uzlabošanai un kuras ir pārkāpušas Google noteikumus saistībā ar saišu izvietošanu lapā. Kad Google ir noteicis šo mājas lapu pie spam satura resursa, visi backlinki, kas ir izvietoti šādā lapā, netiek ņemti vērā pie pozīciju noteikšanas. Vēl jo vairāk – mājas lapu īpašnieki, Uzzināt vairāk

10 paņēmieni, kā ar Google reklāmas palīdzību sasniegt labākus pārdošanas rezultātus

14. oktobrī Jelgavā notika seminārs, kuru organizēja Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras Jelgavas nodaļa. Semināra laikā iMarketinga digitālās nodaļas vadītājs Dr. Sergejs Volvenkins ar klātesošajiem dalījās savā pieredzē un aplūkoja 10 paņēmienus, kas var palīdzēt sasniegt labākus pārdošanas rezultātus, izmantojot Google reklāmu. Īsumā aprakstīsim šos 10 paņēmienus, lai jūs varētu pilnveidot Google reklāmas kampaņas un paaugstināt to darbības efektivitāti.

Search engine optimization jeb mājas lapas SEO optimizācija iesācējiem. 4. daļa

Turpinām mūsu rakstu sēriju par mājas lapu SEO optimizāciju. 1.daļa ir šeit. 2.daļa šeit. 3.daļa šeit. 4.daļa šeit. Cik svarīgs ir lapas vērtējums? Kad Google vēl nesen bija sākusi savu darbību, lapas vērtējums bija pats svarīgākais faktors labai pozīcijai. Un kad SEO speciālisti saprata šo algoritmu, SEO klientiem bija iespēja sasniegt lieliskus pārdošanas rezultātus ar lapas vērtējuma palīdzību. Šīs saites kļuva daudz autoritatīvākas kā Google paredzēja. Kopš tā laika, Google un citas meklētājprogrammas, nepārtraukti ir pilnveidojušas lapas vērtēšanas sistēmu, un Uzzināt vairāk

Search engine optimization jeb mājas lapas SEO optimizācija iesācējiem. 3. daļa

Unikāli vai Brand atslēgvārdi Šie ir atslēgvārdi, kuri ir specifiski tikai Jūsu uzņēmumam. Šie atslēgvārdi ir vieglākais ceļš kā iegūt apmeklētāju plūsmu no Google meklētāja. Lai gan daži uzņēmumi, ieviešot jaunu produktu ar unikālu nosaukumu, aizmirst optimizēt produkta atslēgvārdu. Šo situāciju var izmantot viņu konkurenti, sasniedzot TOP pozīcijas pēc šiem atslēgvārdiem. Ja Jums ir populāra firmas zīme vai produkts, noteikti pārliecinieties, ka esat veikuši optimizāciju šiem unikālajiem atslēgvārdiem.

Kā pareizi vadīt Google reklāmu (AdWords)

No 17. līdz 19. septembrim notika pirmais interneta mārketinga praktiskais seminārs ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras atbalstu. Praktisko kursu organizētajai Marketings.lv. Pateicoties Eiropas Savienības finansiālajam atbalstam, mēs varējām nodrošināt, ka semināru pasniedza vadošie nozares speciālisti, kas trīs dienu laikā dalījās savā pieredzē par populārāko interneta mārketinga komunikācijas kanālu vadīšanu: Facebook mārketings, mājas lapas SEO optimizācija, e-pasta mārketings, Google reklāma (AdWords), CRO (Conversion Rate Optimization), reklāmas darbības efektivitātes analīze (Google Analytics).

Google Analytics: Pieejama jaunā atskaite – Etaloni (Benchmark Reports)

Google Analytics rīkā uzņēmējiem tagad ir iespēja salīdzināt savus datus ar nozares vidējiem rādītājiem pēc komunikācijas kanālu, ierīču vai ģeogrāfiskās atrašanas vietas griezumos. Google Analytics paziņoja, ka jaunās etalonu atskaites tiks palaistas jau tuvākajās nedēļās, atļaujot lietotājiem salīdzināt viņu rezultātus ar nozares vidējiem rādītājiem. Kā ziņo Google, lietotājiem būs pieejama informācija par 1600 nozarēm un 1250 reģioniem, un tiks sniegta iespēja salīdzināt rādītājus komunikāciju kanālu, ierīču vai ģeogrāfiskās atrašanas vietas griezumos. Papildu katrā atskaitē ir pieejama ari t.s. “siltuma karte”, Uzzināt vairāk

Google reklāmas jaunumi: 16.septembrī automātiski tiks pamainīts kampaņu tips no Search & Display Networks uz Search with Display select

Tā kā regulāri sekojam līdzi jaunievedumiem interneta mārketinga nozarē, varam piedāvāt klientiem arvien jaunas iespējas un nodrošināt augstvērtīgu servisu.   Šajā rakstā stāstīsim par aktuālu jaunievedumu Google reklāmā, kas stāsies spēkā 16. septembrī. Jau pavisam drīz visas Adwords kampaņas, kas vienlaicīgi darbojas gan Search gan Display tīklos, tiks automātiski atjaunotas uz jaunu kampaņas tipu Search with Display select. Salīdzinoši jauns reklāmas tips Search with Display select pēc Google vārdiem ļauj vēl efektīvāk sasniegt reklāmdevēja mērķauditoriju, reklamējoties Display tiklā.   Atšķirībā Uzzināt vairāk

Google reklāmas jaunumi: paaugstiniet reklāmas efektivitāti ar jaunu reklāmas paplašinājumu – Callouts

Google regulāri ievieš jaunumus, lai palīdzētu reklāmdevējiem saņemt lielāku atdevi. Reklāmdevēji, kuri seko līdzi jauninājumiem un izmanto tos pirmie, parasti “nosmeļ krējumu” un nodrošina efektīvāku reklāmu, nekā to dara konkurenti. Piedāvājam iepazīties ar jaunu Google reklāmas iespēju, lai Jūs jau šodien varētu pilnveidot savas reklāmas.   Pavisam nesen Google ir ieviesis vēl vienu reklāmas paplašinājumu – Callouts (Ad Extensions), kas ir pieejams arī Latvijā. Šī jaunā iespēja ir līdzīga Sitelink paplašinājumiem (Sitelink Extensions), bet Callouts tiek attēloti bez linka (saites) Uzzināt vairāk

Meklēšana meklēšanas rezultātā – Google testē atjaunotu, papildu meklēšanas logu

Dažkārt, Google meklētājs ir lielisks palīgs meklēšanā, kad nepieciešams atrast dažāda veida informāciju. Tomēr, bieži vien cilvēki atrodot saistošu resursu Google meklēšanas rezultātos un, apmeklējot to, turpina meklēšanu jau apmeklētajā lapā, lai atrastu sev interesējošo informāciju (piemēram, produkta meklēšana utt.). Ja tiek izmantots meklētājs jau lapā, kur no meklēšanas rezultāta nonācis apmeklētājs, nav pārliecības, ka tas vēlamo informāciju atradīs. Ja šī informācija atrasta netiks, būs jāatgriežas Google meklētājā un jāmeklē atkal no jauna. Tas, protams, pagarina meklēšanas procesu, un cilvēki Uzzināt vairāk

1 2 17 18 19 20 21 22 23